Αναζήτηση στο Goddess.gr

3 ιδέες για υγιεινό μαγείρεμα #cleaneating

  • 3
  •  
  •  
  •  
    3
    Shares

Είτε είσαι σε δίαιτα, είτε όχι αυτές οι συμβουλές θα αλλάξουν την καθημερινότητά σου και θα βελτιώσουν τη συνολική σου εικόνα και την υγεία. Κι επειδή το υγιεινό φαγητό δε χρειάζεται απαραίτητα να είναι και άνοστο, το Goddess.gr σου δείχνει τον τρόπο για να τρως καθημερινά το πιο νόστιμο και ταυτόχρονα το πιο υγιεινό φαγητό. Πώς θα το καταφέρεις; Ιδού.

Στον ατμό αλλά όχι άνοστα

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο πιο υγιεινός τρόπος μαγειρέματος των λαχανικών αλλά και άλλων φυτικών τροφών είναι στον ατμό! Δε χάνουν καθόλου σε γεύση κι άρωμα και διατηρούν το χρώμα τους αλλά και τις βιταμίνες τους αναλλοίωτα. Αν πάλι, τα έχεις δοκιμάσει και η γεύση δε σε ενθουσιάζει, μάλλον κάτι δεν έκανες σωστά ή δεν πρόσθεσες… ενισχυτές γεύσης που δεν είναι άλλοι από τα αγαπημένα σου μπαχαρικά. Την επόμενη φορά δοκίμασε την τεχνική και θα ενθουσιαστείς.
Προσοχή: Να θυμάσαι πως δεν ψήνουμε στον ατμό κρέας. Κάτι τέτοιο μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε δηλητηρίαση.

Ψήσιμο στη σχάρα: Κλασικά και παραδοσιακά

Η μυρωδιά της τσίκνας από μόνη της σου ανοίγει την όρεξη. Πολλές φορές το πιο πιο απλό είναι εν τέλει και το πιο γευστικό. Τι πιο ωραίο από το ψητό ψάρι ή κρέας, ακόμη και λαχανικά; Κι αν έχεις χρησιμοποιήσει μαρινάτα θα γίνουν τόσο τρυφερά και νόστιμα, καλύτερα κι από το πιο γκουρμέ και πλούσιο σε θερμίδες και λιπαρά πιάτο. Λίγο λεμονάκι ή μουστάρδα μπορούν επίσης να απογειώσουν την πρώτη ύλη χωρίς να σε επιβαρύνουν σε θερμίδες και λιπαρά. Αντίθετα έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες.

Σ΄ αρέσουν τα τηγανητά; Το γουόκ δίνει λύση

Αν πάλι λατρεύεις τα τηγανητά και πάλι σου έχουμε τη λύση. Το γουόκ είναι αυτό που χρειάζεσαι! Κρέατα, θαλασσινά, λαχανικά, όλα μπορούν να μαγειρευτούν ψιλοκομμένα με ελάχιστο έως ανύπαρκτο λάδι. Σοτάρονται και δεν τηγανίζονται απορροφώντας ελάχιστο λάδι, συνεπώς απορροφούν λιγότερο λίπος κι είναι πιο υγιεινά και διαιτητικά.