Αναζήτηση στο Goddess.gr

Σπανακόρυζο χωρίς ρύζι γίνεται; Νόστιμες παραλλαγές σε κλασικά μαγειρευτά φαγητά

  •  
  •  
  •  
  •  

Αν σου αρέσει να πειραματίζεσαι στην κουζίνα, το Goddess.gr σου δίνει μερικές ιδέες για να απογειώσεις την μαγειρική σου. Ακολούθησε τις προτάσεις μας για να τους εκπλήξεις όλους ευχάριστα με παραλλαγές σε κλασικά αγαπημένα πιάτα της ελληνικής κουζίνας. Τόλμησε τις παραλλαγές και με βάση την παράδοση δημιούργησε νέα γευστικά πιάτα.

Σπανακόρυζο χωρίς ρύζι γίνεται;

Από τα πιο κλασικά κι υγιεινά μαγειρευτά, μπορεί να τροποποιηθεί ως εξής. Αντί για ρύζι δοκίμασε να φτιάξεις το αγαπημένο πιάτο με πλιγούρι. Μια επίσης καλή εναλλακτική είναι να δοκιμάσεις εναλλακτικό σπανακόρυζο με καστανό ρύζι και κινόα.

Γεμιστά με κινόα

Στην ίδια λογική με την προηγούμενη κινείται κι αυτή η πρόταση. Σε γενικές γραμμές η κινόα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εναλλακτική του ρυζιού σε όλες τις ελληνικές συνταγές για μαγειρευτά με μεγάλη επιτυχία.

Γεμιστά με άποψη και διαφορετικό «καπέλο»

Μια ιδέα που δύσκολα έχεις σκεφτεί είναι να αλλάξεις τα «καπάκια» στα γεμιστά. Δοκίμασε να κλείσεις τις ντομάτες με τα καπάκια από τις πιπεριές και τούμπαλιν για ιδιαίτερο άρωμα και άποψη στο πιάτο!

Vegan παστίτσιο ή μουσακάς

Από τα πιο κλασικά πιάτα του κυριακάτικου τραπεζιού μπορούν εύκολα να μετατραπούν σε χορτοφαγικά. Η μπεσαμέλ μπορεί να γίνει με φυτικό γάλα όπως για παράδειγμα το γάλα σόγιας. Στην ίδια λογική μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί κιμάς από σόγια.

Μήλο στα μπιφτέκια;

Πολλές συνταγές προτείνουν τριμμένη ντομάτα στον κιμά όταν φτιάχνουμε μπιφτέκια για την διατήρηση της υγρασίας. Υπάρχει όμως κι άλλος τρόπος για να γίνουν νόστιμα και ζουμερά. Δοκίμασε να ρίξεις λίγο τριμμένο μήλο μέσα στον κιμά και θα γίνουν σούπερ γευστικά, αφράτα και ζουμερά.

Το μυστικό της σάλτσα για ελαφρύ κοκκινιστό

Αν δεν είσαι νέα μαγείρισσα σίγουρα γνωρίζεις πως το μυστικό για τη σάλτσα ντομάτας δεν είναι άλλο από τη ζάχαρη, απαραίτητο συστατικό για να εξισορροπήσει την οξύτητα της σάλτσας. Κι όμως δεν είναι το μόνο που μπορεί να το κάνει αυτό. Μια καλή εναλλακτική, ειδικά αν αποφεύγεις τη ζάχαρη είναι το μήλο. Δοκίμασέ το την επόμενη φορά που θα αποφασίσεις να φτιάξεις κοκκινιστό φαγητό. .