Αναζήτηση στο Goddess.gr

5 λόγοι για να παίζει το παιδί πιο συχνά στο πάρκο

  • 1
  •  
  •  
  •  
    1
    Share

Η εξέλιξη της τεχνολογίας και οι αυξημένοι κίνδυνοι στις γειτονιές των μεγαλουπόλεων έχουν σε μεγάλο βαθμό περιορίσει το παιχνίδι των παιδιών στο πάρκο κι αλάνες. Κι όμως, όπως τονίζουν οι ειδικοί, το παιχνίδι σε εξωτερικό χώρο είναι βασικό και διασφαλίζει την ψυχική και σωματική υγεία. Το Goddess.gr σου δίνει πέντε καλούς λόγους για να παροτρύνεις το παιδί να παίζει σε εξωτερικούς χώρους.

1. Η λιακάδα έχει οφέλη

Η έκθεση στον ήλιο χωρίς αντιηλιακό δε συνίσταται κι αυτό διότι μπορεί να είναι επιβλαβής για το δέρμα και την υγεία μας, αυτό όμως δε σημαίνει πως πρέπει να κλείσουμε το παιδί μέσα στους τέσσερις τοίχους. Η έκθεση στη λιακάδα άλλωστε είναι μια πολύ καλή πηγή βιταμίνης, που είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη των οστών και τη σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού μας συστήματος.

2. Το παιχνίδι είναι η καλύτερη άσκηση

Το παιχνίδι σε εξωτερικό χώρο εκτός από ευχάριστο αποτελεί κι έναν πολύ καλό τρόπο άσκησης για τα παιδιά. Ειδικά στις ημέρες μας, που η παιδική παχυσαρκία αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς, η μπάλα, το ποδήλατο, το κρυφτό ή οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα εκτός σπιτιού θα βοηθήσει το παιδί να αναπτυχθεί σωστά, να χαρεί αλλά και να διατηρήσει υγιές σωματικό βάρος.

3. Η φαντασία και η δημιουργικότητα βρίσκουν χώρο να εκφραστούν

Το παιχνίδι στο πάρκο ενεργοποιεί τη φαντασία και τη δημιουργικότητα ενώ βοηθάει το παιδί να σκέφτεται λύσεις σε προβλήματα που ίσως προκύψουν. Η επαφή με άλλα παιδιά και το ελεύθερο παιχνίδι, τα βοηθάει να αναπτύξουν σημαντικές δεξιότητες απαραίτητες για τη ζωή.

4. Κοινωνικοποίηση: Το Α και το Ω

Υπάρχει καλύτερος τρόπος να μάθει ένα παιδί να συνεργάζεται, να μοιράζεται αλλά και να αντιμετωπίζει συμπεριφορές κι ανθρώπους, από το να έρθει σε επαφή με άλλα παιδιά; Η αλληλεπίδραση μόνο μέσα σε ελεγχόμενα πλαίσια όπως το σχολείο ή το σπίτι δημιουργεί κοινωνικό έλλειμμα στο παιδί.

5. Έρχεται σε επαφή με τον κίνδυνο και μαθαίνει να τον αντιμετωπίζει

Σε ένα βαθμό καλό είναι τα παιδιά να έρχονται σε επαφή με τον κίνδυνο για να μαθαίνουν να τον αποφεύγουν αλλά και να τον αντιμετωπίζουν. Αν είναι, άλλωστε, κλεισμένα σε μια γυάλα, μακριά από κάθε πιθανό κίνδυνο, πώς θα μάθουν να τον αναγνωρίζουν;