Αναζήτηση στο Goddess.gr

Μαμάδες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης; 3 κόλπα για να «γεμίσουν» οι μπαταρίες

  • 6
  •  
  •  
  •  
    6
    Shares

Νιώθεις συνέχεια εξαντλημένη και συνέχεια είσαι απασχολημένη με δουλειές και υποχρεώσεις; Πιάνεις τον εαυτό σου να αναπολείς τις ημέρες που μπορούσες να κοιμηθείς συνεχόμενα ένα οκτάωρο ή να καθιερώνεις μια μικρή σιέστα κάθε απόγευμα; Ακόμη χειρότερα, εύχεσαι να άρπαζες κανένα κρύωμα για να πάρεις αναρρωτική από τη δουλειά και να καταφέρεις να μείνεις για λίγο μόνη και να ξεκουραστείς όσο τα παιδιά θα είναι στο σχολείο και ο σύζυγος στην εργασία; Μην ανησυχείς, δεν είσαι η μόνη.

Ανάλογες κρίσεις Burn Out παθαίνουν κατά καιρούς όλες οι μαμάδες. Το Goddess.gr σου δίνει μερικές συμβουλές για κάνει τη ζωή σου καλύτερη και σου προτείνει μερικά κόλπα για να γεμίζεις τις μπαταρίες σου κάθε φορά που νιώθεις να εξαντλείσαι.

Το μυστικό είναι ένα: δε χρειάζεται να κυνηγάς την εικόνα της τέλειας μαμάς!

Βρες χρόνο για τον εαυτό σου. Μια ώρα ημερησίως αρκεί

Εάν περιμένεις να βρεις ελεύθερο χρόνο για να κάνεις κάτι για τον εαυτό σου, το πιθανότερο είναι να περιμένεις μια ολόκληρη ζωή. Αντ΄αυτού πάρε τον έλεγχο των πραγμάτων στα χέρια σου και φρόντισε να προσφέρεις έστω μια ώρα την ημέρα στον εαυτό σου και σε όσα σε κάνουν να νιώθεις όμορφα. Και φυσικά δε χρειάζεται να είναι η ίδια δραστηριότητα κάθε ημέρα. Μια ημέρα μπορεί να αφιερωθεί στο beaute φτιάχνοντας νύχια και μαλλιά, κάποια άλλη στο γυμναστήριο κι άλλες σε πιο ήρεμες και χαλαρές δραστηριότητες όπως για παράδειγμα η ανάγνωση ενός βιβλίου ή η περιποίηση του εαυτού σου με ένα μπάνιο με άλατα και έλαια.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Κάνε το μπάνιο σου τροπικό spa με αυτά τα φυτά εσωτερικού χώρου 

10 λεπτά διαλογισμού θα σε ηρεμήσουν

Τα οφέλη του διαλογισμού είναι γνωστά όπως και το γεγονός πως η πρακτική προσφέρει ηρεμία κι αυτοσυγκέντρωση, βοηθώντας στην αποφόρτιση από το στρες και την ένταση της ημέρας. Στην αρχή θα σου φανεί εξαιρετικά δύσκολο καθώς το μυαλό σου πλημμυρίζει με καθήκοντα και υποχρεώσεις. Όσο περισσότερο όμως εξασκείσαι στο διαλογισμό, τόσο περισσότερο θα καταφέρνεις να εναρμονίζεσαι με την αναπνοή σου και να κάνεις την επιθυμητή «αποσύνδεση». Αυτό θα σε βοηθά να αποφορτίζεσαι και να διώχνει το αίσθημα εξάντλησης που βιώνεις.

Επιβράβευσε τον εαυτό σου για την πρόοδο που έκανες

Προσπάθησε να κάνεις λίστα με τα επιτεύγματά σου κι όλα όσα έχεις φέρει εις πέρας μέσα στην εβδομάδα, όσο μικρά κι αν είναι. Για να μη ξεχάσεις τίποτα, μπορείς να κρατάς ημερολόγιο καθημερινών επιτευγμάτων. Από τις δουλειές του σπιτιού, το τραπέζι με οικογενειακούς φίλους που οργάνωσες μόνη, τα πάρτι στα οποία πήγες μαζί με τα παιδιά, η συνάντηση γονέων που είχατε στο σχολείο, όλα αυτά μπορούν να περνούν απαρατήρητα, αν τα καταγράψεις όμως θα κατανοήσεις τους μικρούς άθλους που πραγματικά επιτυγχάνεις! Αυτή η αίσθηση επιτυχίας είναι που θα σου δίνει δύναμη και κουράγιο για να συνεχίζεις.