Αναζήτηση στο Goddess.gr

5 ασκήσεις που ανακουφίζουν τον πόνο στον καρπό

  • 2
  •  
  •  
  •  
    2
    Shares

Δουλεύεις με υπολογιστή ή κάνεις χειρωνακτική εργασία; Ο πόνος στον καρπό σου ακούγεται γνώριμος; Γνώριζες πως η εφαρμογή θερμότητας αλλά και ασκήσεις μπορούν να μειώσουν αισθητά τον πόνο του καρπιαίου σωλήνα; Το Goddess.gr αναγνωρίζει τις ανάγκες σου και σου προτείνει μερικές ασκήσεις που θα σε ανακουφίσουν.

Γιατί πονάς στον καρπό;

Η προέλευση του πόνου του καρπού είναι συνήθως, στις περισσότερες περιπτώσεις, αποτέλεσμα πολλών παραγόντων:

  • Επαναλαμβανόμενες και συνεχείς κινήσεις με το χέρι και τον καρπό είναι από τους κυριότερους και πιο συχνούς παράγοντες. Για παράδειγμα, αυτό συμβαίνει όταν εργάζεσαι με μια συσκευή, όπως για παράδειγμα όταν χρησιμοποιείς το τηλέφωνο, το πληκτρολόγιο και το ποντίκι του υπολογιστή ή ακόμη και ένα μουσικό όργανο.
  • Ακαμψία των αρθρώσεων και των τενόντων.
  • Εμφάνιση οιδήματος εξαιτίας τραυματισμού ή ευαισθησίας.
  • Κακή διατροφή με πολλά λιπαρά και σάκχαρα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 30 λεπτά περπάτημα την ημέρα, τον γιατρό τον κάνουν πέρα 

Οι ασκήσεις που θα σε ανακουφίσουν

1.Τέντωσε τον καρπό σου πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από τη χρήση της συσκευής

Οι επαναλαμβανόμενες κινήσεις δε βοηθούν οπότε προσπάθησε να κάνεις την άσκηση συχνά κατά τη διάρκεια της ημέρας, πριν και μετά τη χρήση του καρπού. Μπορεί να αισθανθείς μικρή δυσφορία αλλά στην πορεία η άσκηση θα σε ανακουφίσει.

 2. Κινήσεις και ζέσταμα

Αφού τεντώσεις τους τένοντες, πρέπει να κάνεις μια σύντομη προθέρμανση για να απαλλαγείς από την ακαμψία. Μπορείς να το κάνεις κάνοντας απαλές κινήσεις που ενεργοποιούν όλες τις δυνατές θέσεις των χεριών και των καρπών. Κάνε κυκλικές κινήσεις με τον καρπό σου- και στις δύο κατευθύνσεις – για περίπου 1 λεπτό.

 3. Εφαρμογή θερμότητας

Στις περισσότερες φλεγμονές εξαιτίας τραυμάτων εφαρμόζουμε πάγο, ωστόσο, στις χρόνιες φλεγμονές ενδείκνυται η θερμότητα. Ένας καλός τρόπος για να γίνει αυτό είναι να κάνεις ένα απαλό μασάζ με έλαιο. Χρησιμοποίησε ως βάση το ελαιόλαδο ή το σησαμέλαιο και πρόσθεσε μερικές σταγόνες αιθέριου ελαίου τζίντζερ ή κανέλας με θερμαντικές ιδιότητες.

4. Κρύο – ζέστη

Η εφαρμογή του κρύου ντους στον καρπό – εναλλαγή κρύου και ζεστού ενεργοποιεί την κυκλοφορία του αίματος και μειώνει πρήξιμο και πόνο. Χρησιμοποίησε δύο δοχεία, ένα με κρύο νερό και ένα με ζεστό νερό και βούτα μέσα τους καρπούς σου ή μέχρι τον αγκώνα για 3- δευτερόλεπτα στο ζεστό νερό και στη συνέχεια για άλλα 15 δευτερόλεπτα στο κρύο νερό. Επανέλαβε την άσκηση για 3 λεπτά.

5. Μπάλες αντιστρές

Μια από τις πιο συνηθισμένες ασκήσεις που προτείνουν οι φυσιοθεραπευτές είναι να κάνουμε ασκήσεις αποκατάστασης με μπάλες αντιστρες. Η ενέργεια των χεριών που συμπιέζουν μια απλή σφαίρα από καουτσούκ ή αφρό βοηθάει στην άσκηση των μυών και των τενόντων που περνούν μέσα από την καρπιαία σήραγγα. Καθώς ανακτάς τη δύναμη και την κινητικότητα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις μια άλλη μπάλα με μεγαλύτερη σκληρότητα. Αυτή η άσκηση είναι επίσης καλή για τους μύες των δακτύλων.