Αναζήτηση στο Goddess.gr

Χάσε τα περιττά κιλά και νίκησε την κόπωση της άνοιξης με τη σωστή διατροφή

  • 6
  •  
  •  
  •  
    6
    Shares

Με την είσοδο της άνοιξης, άρχισες να προβληματίζεσαι για τα επιπλέον κιλά που απέκτησες κατά τη διάρκεια του χειμώνα; Η εξόρμηση στην παραλία σου προκαλεί τρόμο; Μη το σκέφτεσαι άλλο, πάρε την απόφαση και… μπες στον ίσιο δρόμο άμεσα με τη σωστή διατροφή!

Άλλωστε, όπως γνωρίζεις οι δίαιτες εξπρές της τελευταίας στιγμής είναι ότι χειρότερο για τον οργανισμό. Ξεκίνα λοιπόν από τώρα να τροποποιείς σταδιακά το διαιτολόγιό σου αλλά και τις συνήθειές σου για να βγεις στην παραλία με αυτοπεποίθηση και χωρίς τα περιττά κιλά. Το Goddess.gr σου δείχνει το δρόμο…

Πες ναι στα εποχιακά φρούτα και λαχανικά

Όπως θα έχεις διαπιστώσει την άνοιξη εκτός από τις εποχικές αλλεργίες κάνει την εμφάνισή της και η έντονη κόπωση. Οι αντοχές και οι δυνάμεις μειώνονται και το σώμα μας προσπαθεί να προσαρμοστεί στις αλλαγές του περιβάλλοντος. Μια καλή κίνηση για να βοηθήσουμε τον οργανισμό μας σε αυτή την προσπάθεια είναι να συμπεριλάβουμε εποχιακά φρέσκα φρούτα και λαχανικά που θα μας εξοπλίσουν με όλες τις βιταμίνες και τα στοιχεία που χρειάζεται το σώμα μας για να μείνει ακμαίο, είτε θέλουμε να χάσουμε βάρος, είτε να το διατηρήσουμε.



Μείωσε τη ζάχαρη και τα λιπαρά

Μπορεί κατά τη διάρκεια του χειμώνα οι λιπαρές τροφές να πρόσφεραν την ενέργεια στον οργανισμό, την άνοιξη όμως είναι απολύτως περιττές. Το χειμώνα το λίπος λειτουργεί ως καύσιμο, δίνοντας θερμίδες στον οργανισμό για να ανταπεξέλθει στο ψύχος, κάτι που δεν είναι τόσο απαραίτητο κατά τους ανοιξιάτικους μήνες. Αντίθετα, οι λιπαρές τροφές απαιτούν μεγαλύτερο κόπο από το πεπτικό μας σύστημα για να τις διαχειριστεί και απελευθερώνουν ελεύθερες ρίζες. Μειώνοντας λοιπόν τις λιπαρές τροφές αφενός δεν κουράζουμε το πεπτικό μας κι αφετέρου επιτυγχάνουμε την αναγκαία αποτοξίνωση του οργανισμού μας.

Θέλω γλυκό! Τι να φάω;

Δεν είναι μόνο οι πάστες και τα καπκέικς γλυκά. Υπάρχουν αρκετά γλυκίσματα που λειτουργούν ευεργετικά για τον οργανισμό μας. Το παστέλι, το ταχίνι με μέλι, το μέλι με ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα ή ένα ελαφρύ ζελέ μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες σου για γλυκό χωρίς τις θερμίδες και τα λιπαρά που έχει για παράδειγμα μια πάστα.

Πες ναι στην πρωτεΐνη

Αν θέλεις να χάσεις κιλά, ακόμη και να διατηρήσεις το σωματικό σου βάρος, η πρωτεΐνη είναι πολύτιμος σύμμαχος σε αυτή σου την προσπάθεια. Μειώνει το αίσθημα της πείνας και σε κρατάει χορτάτη. Πολύ καλές πηγές πρωτεϊνών είναι τα όσπρια, οι λευκοί ωμοί ξηροί καρποί και τα λευκά κρέατα.

Γαλακτοκομικά και τυριά με χαμηλά λιπαρά

Όπως θα έχεις παρατηρήσει τυρί με τυρί έχει διαφορά. Υπάρχουν τυριά με 40% λιπαρά, τα οποία καλό είναι να αποφεύγεις, ειδικά σε περιόδους διατροφής κι άλλε με σαφώς χαμηλότερη περιεκτικότητα σε λιπαρά. Διάλεξε τα τελευταία για να μη στερηθείς την απόλαυση αλλά να μην επιβαρύνεις τον οργανισμό σου με περιττές θερμίδες. Το ίδιο φυσικά ισχύει για όλα τα λοιπά γαλακτοκομικά προϊόντα.



Μη ξεχνάς το βασικό κανόνα: Μικρά και συχνά γεύματα

Προσπάθησε να αλλάξεις συνήθειες και να εντάξεις μικρά αλλά συχνά γεύματα στη διατροφή σου. Ελαφρύ, δυναμωτικό πρωινό, δύο ελαφριά γεύματα μεσημέρι και βράδυ, έχοντας επιπλέον δύο μικρά σνακ ανάμεσα στα δύο κυρίως γεύματα είναι ο χρυσός κανόνας. Εννοείται βέβαια πως όταν αναφερόμαστε σε σνακ δεν εννοούμε σφολιάτες και κρουασάν αλλά μικρά γεύματα υψηλής διατροφικής αξίας όπως για παράδειγμα φρούτα, λαχανικά, δημητριακά, γιαούρτι ή ξηρούς καρπούς. Τέλος, σημαντικό είναι να τα κατανέμεις σωστά μέσα στη διάρκεια της ημέρας, ανά τρίωρο με τετράωρο και να τρως το τελευταίο γεύμα τουλάχιστον 2 με 3 ώρες πριν πέσεις για ύπνο και φυσικά μην ξεχνάς να πίνεις νερό!