Αναζήτηση στο Goddess.gr

Τροφές που θα κάνουν την κοιλιά σου πιο επίπεδη

  • 6
  •  
  •  
  •  
    6
    Shares

Έρχεται καλοκαίρι και φυσικά θέλεις να βάλεις το αγαπημένο σου μπικίνι, αλλά και εκείνο το περσινό φουστάνι που είναι κάπως στενό στην κοιλιά. Κάνεις κοιλιακούς φουλ, πίνεις περισσότερο νερό, έχεις μειώσει τις μερίδες του φαγητού σου, αλλά η κοιλιά σου δεν λέει να ξεφουσκώσει. Μήπως ήρθε η ώρα να επανεξετάσεις την προσέγγισή σου; Διάβασε στο goddess.gr ποιες τροφές θα κάνουν την κοιλιά σου να δείχνει πιο επίπεδη.

Πράσινο τσάι

Οι κατεχίνες, τα πανίσχυρα αντιοξειδωτικά που βρίσκουμε στο πράσινο τσάι, αυξάνουν τον μεταβολισμό σου και επιβραδύνουν τη γήρανση. Μελέτες από Ιάπωνες ερευνητές έδειξαν ότι συμμετέχοντες έρευνας που κατανάλωσαν πράσινο τσάι ημερησίως δεν αδυνάτισαν μόνο, αλλά έχασαν πόντους και συγκεκριμένα από την περιοχή της κοιλιάς. Για να φτιάξεις το τσάι σου πιο «βαρύ» σε κατεχίνες, μούσκεψε τα φύλλα τσαγιού σε νερό θερμοκρασίας 100 βαθμ. Κελσίου για τρία λεπτά το λιγότερο. Για να δώσεις μεγαλύτερο «σπρώξιμο» στον μεταβολισμό σου, δοκίμασε και το τσάι μάτσα.

https://www.instagram.com/p/Bh1lgp3BmvS/?tagged=grapefruit

Κεφίρ

Το κεφίρ μοιάζει και έχει γεύση σαν γιαούρτι σε υγρή μορφή. Ή φαντάσου το σαν ένα παχύρρευστο smoothie με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη. Αυτό το γαλακτοκομικό υπόσχεται να κάνει την κοιλιά σου επίπεδη, λόγω των προβιοτικών που περιέχει. Βρετανοί επιστήμονες ανακάλυψαν ότι οι ζωντανοί μικροοργανισμοί του κεφίρ επιτάχυναν τη διάσπαση των λιποκυττάρων σε πειραματόζωα ποντίκια. Τα προβιοτικά διευκολύνουν την καλή λειτουργία του του εντέρου, την καλή απορρόφηση του ασβεστίου, αλλά μειώνουν και το «φούσκωμα».

Αβοκάντο

Αν και έχει μπόλικα λιπαρά και θερμίδες, το αβοκάντο αδυνατίζει και μάλιστα μειώνει το ενδοκοιλιακό λίπος. Τα λιπαρά του είναι μονοακόρεστα και αυξάνουν τον μεταβολισμό όταν καταναλωθούν με μέτρο. Φυσικά δεν σου λέμε κάθε μέρα να βάζεις ένα ολόκληρο αβοκάντο στη σαλάτα σου. Καλό θα ήταν να τρως περίπου το μισό και να μειώσεις το ελαιόλαδο.

Αυγά

Βρετανική έρευνα έδειξε ότι άνθρωποι με πρόσληψη αυξημένου ποσοστού θερμίδων βασισμένων στην πρωτεΐνη έκαψαν 71 φορές περισσότερες θερμίδες τη μέρα. Βάλε φωτιά στον μεταβολισμό σου μόλις ξυπνάς με χτυπημένα αυγά που είναι πλούσια σε πρωτεΐνη. Ένα αυγουλάκι έχει 75 θερμίδες, αλλά έχει 7 γραμμάρια πρωτεΐνης και σε χορταίνει πολύ περισσότερο από ένα κουλουράκι.

https://www.instagram.com/p/Bhs6Iy4hZmo/?tagged=grapefruit

Γκρέιπφρουτ

Ένα γκρέιπφρουτ τη μέρα, το λίπος κάνει πέρα! Τα γκρέιπφρουτ μαζί με το γεύμα σας μπορούν να αυξήσουν την απώλεια κιλών και το ξεφούσκωμα της κοιλιάς. Η οξύτητα του φρούτου επιβραδύνει τη διαδικασία της πέψης που σημαίνει ότι αισθάνεσαι χορτάτη για περισσότερες ώρες. Η βιταμίνη C στο γκρέιπφρουτ χαμηλώνει τη χοληστερίνη και μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού, καρδιοπαθειών και κάποιων μορφών καρκίνου.

Πιπέρι και τσίλι

Χτύπησε το λίπος της κοιλιάς με πιπέρι, τσίλι και καυτερή πιπεριά – αν αντέχει το στομάχι σου φυσικά! Το πιπεράκι ενεργοποιεί τον μεταβολισμό σου μάλιστα έρευνα στο Πανεπιστήμιο της Οκλαχόμα έδειξε ότι με λίγο πιπέρι στο φαγητό καις τόσες θερμίδες όσες περπατώντας για 20 λεπτά.

Ταυτόχρονα προσπάθησε να αποφεύγεις τροφές που σε φουσκώνουν, όπως: φακές, φασόλια, μπρόκολο, κουνουπίδι, πράσα, πιπεριές, κρεμμύδια, ανθρακούχα ποτά, γάλα, μαλακό τυρί και τυποποιημένα τρόφιμα που περιέχουν λακτόζη. Έχε στο μυαλό σου ότι κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός, οπότε κάνε τις δοκιμές σου να καταλάβεις τις αδυναμίες του δικού σου.