Αναζήτηση στο Goddess.gr

Τι να φας πριν και μετά το γυμναστήριο (για να αντέξεις)

  • 10
  •  
  •  
  •  
    10
    Shares

 

Ξεκίνησες γυμναστήριο, αλλά δυσκολεύεσαι να αλλάξεις το καθημερινό διατροφικό σου πρόγραμμα. Αυτό σημαίνει ότι κατάφερες να βάλεις μια ώρα προπόνηση τρεις-τέσσερις φορές την εβδομάδα, αλλά δεν έχεις χρόνο να σκεφτείς πώς να διαμορφώσεις και τη διατροφή σου στις νέες απαιτήσεις του οργανισμού. Το goddess.gr καταλαβαίνει τον… πόνο σου και σου προτείνει τι να φας πριν και μετά το γυμναστήριο για να αντέξεις!

https://www.instagram.com/p/BjFAm6gF7zI/?hl=en&taken-by=kayla_itsines

Γιατί ζορίζεσαι;

Έκανες την αλλαγή να χώσεις τη γυμναστική στο πρόγραμμά σου, αλλά δεν σκέφτηκες ότι πρέπει παράλληλα να κάνεις κάποιες αλλαγές στη διατροφή σου. Καις περισσότερες θερμίδες και σίγουρα χρειάζεσαι κάποιες αλλαγές στο ημερήσιο διατροφικό σου πρόγραμμα για να μην νιώθεις αδυναμία, λήθαργο ή ακόμα και αναστατωμένο στομάχι. Αν πρόκειται να βάλεις τη…μηχανή να δουλεύει πρέπει να βάλεις καύσιμα, και αφού δουλέψει το σώμα χρειάζεται ξανά τις σωστές τροφές για να αναπληρώσει τη δύναμή του.

https://www.instagram.com/p/Bi7_iK3FYrD/?hl=en&taken-by=kayla_itsines

Τι να φας πριν το γυμναστήριο…

Είναι καλό να τρως κάτι περίπου 30 λεπτά με 3 ώρες πριν γυμναστείς. Φυσικά δεν μπορείς να τα «δώσεις όλα» αν έχεις γεμάτο στομάχι. Φάε υδατάνθρακες, που θα απελευθερώσουν αρκετή γλυκόζη για τη άσκησή σου. Μια μπάρα δημητριακών, ένα φρούτο, ένα γιαούρτι με βατόμουρα και δημητριακά, κράκερς, ριζογκοφρέτες με λίγο φυστικοβούτυρο ή ταχίνι, τοστ ολικής άλεσης, αποξηραμένα φρούτα. Μπορείς, επίσης, να φας πρωτεΐνες όπως γαλοπούλα, ένα βραστό αβγό και γάλα σόγιας. Φυσικά πιες πολύ νερό. Η αφυδάτωση ρίχνει τα επίπεδα ενέργειας και δημιουργεί σπασμούς και κράμπες. Υπολόγισε ότι χρειάζεσαι ένα ποτήρι νερό κάθε 15-30 λεπτά έντονης άσκησης. Δοκίμασε και ένα smoothie με μία κούπα φρούτα και 2 κούπες λαχανικά.

https://www.instagram.com/p/Bi3CwvBFdYc/?hl=en&taken-by=kayla_itsines

Τι να φας μετά το γυμναστήριο…

Αμέσως μετά την προπόνηση καλό θα ήταν κάτι να φας – φυσικά πιές νερό ή και κάποιο ποτό με ηλεκτρολύτες. Φάε ένα σνακ μέσα σε 20 λεπτά μετά την προπόνηση και το κυρίως γεύμα σου το πολύ 3-4 ώρες μετά. Μια μεγάλη μπανάνα είναι η πιο ιδανική επιλογή και την προτείνουν οι γυμναστές και οι personal trainers! Μπορείς επίσης να φας: ξηρούς καρπούς, μπάρες δημητριακών με ξηρούς καρπούς και γκότζι μπέρι, κινόα, μαύρο ψωμί, αβγά, αβοκάντο, βρώμη με άπαχο γάλα.