Αναζήτηση στο Goddess.gr

Τα λάθη που κάνεις όταν μαγειρεύεις κινόα στο σπίτι

  • 12
  •  
  •  
  •  
    12
    Shares

Έμαθες τα θετικά που κάνει η κινόα (quinoa) στο σώμα σου, πήγες και αγόρασες την καλύτερη ποιότητα και τώρα φυσικά θα πρέπει να τη μαγειρέψεις. Ακολούθησες τις οδηγίες που σου είπε μια φίλη σου από τη δουλειά, αλλά κάτι πήγε στραβά στο αποτέλεσμα.

Το goddess.gr σου επισημαίνει τα βασικά λάθη που κάνεις όταν μαγειρεύεις κινόα στο σπίτι.

'Quinoa' teriyaki chicken bowl.. Q is for the healthy superfood Quinoa. This salad is simple, delicious and packed with proteins… Recipie: Boil quinoa with salt at 1:2 water ratio. Cool. Maninate chicken with soya sauce, vinegar, salt, garlic, sugar nd spring onion overnight. Cook chicken by grilling/baking/pan frying. Saute veggies. In a pan saute onion and mushrooms. Add excess juices from marinated chicken. Add cornstarch. Boil the sauce. Cut fresh tomatoes, spring onion, raw mangoes and cucumber. Arrange everything in a bowl and serve. @36daysoftype . . . . . #36daysoftype #36daysoftype05 #36daysoftype_q #q #health #quinoa #chicken #superfood #proteins #healthyfood #salad #menwhocook #homecooking #homemade #mbm #feedfeed #foodblogfeed #instafood #foodporn

A post shared by Vishal jha (@vishalbjha) on

Για να ξέρεις τι τρως

Το πρώτο λάθος που κάνεις είναι να πιστεύεις ότι η κινόα είναι δημητριακό. Πρόκειται για σπόρο και είναι ένα πολύτιμο superfood. Αν και δεν πρόκειται για tip μαγειρικής πάντα είναι σημαντικό να ξέρεις τι τρως.

Δεν την ξεπλένεις και πικρίζει

Ξέπλυνε καλά πριν τη μαγειρέψεις. Στο περίβλημα των σπόρων της κινόα υπάρχει μια ουσία που λέγεται σαπωνίνη και δίνει μια πικράδα και μια υφή – όπως λέει και η λέξη – σαπουνιού. Κάποιες συσκευασμένες μάρκες είναι ήδη πλυμένες, αλλά εσύ κάνε έναν κόπο και ξέπλυνε με μπόλικο νερό, πριν το μαγείρεμα. Κάποιοι την αφήνουν στο νερό κάποια λεπτά, κάτι που δεν είναι απαραίτητο.

Διάβασε επίσης: Σπόροι chia: Ιδιότητες και παρενέργειες του πιο αγαπημένου superfood

Σουρώνεις και χάνεις τη… μισή

Για να ξεπικρίσει χρειάζεται ξέπλυμα και φυσικά καλό σούρωμα. Χρησιμοποίησε ένα σουρωτήρι με λεπτές τρυπούλες, ώστε να μην χάσεις τη μισή ποσότητα στο νεροχύτη.

Τη βράζεις απρόσεκτα και λασπώνει

Σε κανέναν δεν αρέσει η κινόα που μοιάζει με πουρέ. Η δοσολογία είναι 1 κούπα ξεπλυμένη κινόα και δύο κούπες νερό σε ένα μέτριο βαθύ σκεύος. Ρίξε λίγο αλάτι στο νερό και άφησέ το να βράσει. Ρίξε την κινόα, σκέπασε το σκεύος και μείωσε τη θερμοκρασία. Άφησε να σιγοβράζει για περίπου 15 λεπτά μέχρι να μαλακώσει. Καλό θα ήταν μετά το μαγείρεμα να τη σουρώσεις γιατί κρατάει νερό και το αποτέλεσμά σου θα είναι «λασπωμένο». Χρησιμοποίησε πάλι το λεπτό σουρωτήρι.

Τη σερβίρεις κατευθείαν από την κατσαρόλα

Μη βιάζεσαι. Επέστρεψε τη βρασμένη κινόα στο ζεστό σκεύος και άφησέ την να «ξεκουραστεί» για 10 λεπτά.

Διάβασε επίσης: Σκόνη maca – Μάθε για την αφροδισιακή υπερτροφή των Ίνκας

Τη φτιάχνεις τελείως νερόβραστη

Μπορεί να αποκτήσει χαρακτήρα αν μαγειρευτεί σε ζωμό κοτόπουλου ή λαχανικών. Μπορείς να ενισχύσεις τη γεύση της με ένα ξυλάκι γαρύφαλλο, αστεροειδή γλυκάνισο, δεντρολίβανο, κουρκουμά, σκόρδο ή και πιπέρι. Θα μπορούσες μάλιστα πριν τη βράσεις να την περάσεις με ελαιόλαδο από το τηγάνι για ένα λεπτό και μετά να συνεχίσεις με τη διαδικασία του βρασίματος.