Αναζήτηση στο Goddess.gr

Πώς θα γίνεις αισιόδοξη σε λιγότερο από ένα μήνα: Τεχνικές κι ασκήσεις αισιοδοξίας

  • 7
  •  
  •  
  •  
    7
    Shares

Μπούχτισες από την καθημερινότητα και τα προβλήματα και νιώθεις πως θέλεις να κάνεις ένα restart στη ζωή σου; Η εναλλακτική οδός για να γίνεις πιο αισιόδοξη υπάρχει και δεν είναι άλλη από την αλλαγή νοοτροπίας και την υιοθέτηση μιας στάσης θετικής!

Το Goddess.gr σου δείχνει το δρόμο της αισιοδοξίας και σου αποκαλύπτει τεχνικές και ασκήσεις θετικότητας. Θα σε βοηθήσουν να απαλλαγείς από το άγχος της καθημερινότητας και μπορούν να σου αλλάξουν όλη τη ζωή. Σε προκαλούμε να τις δοκιμάσεις.

5 ασκήσεις θετικής σκέψης!

Άσκηση 1η: Λες ευχαριστώ;

Ακούγεται ανούσιο αλλά η δυναμική της λέξης είναι τεράστια, όχι μόνο για τον αποδέκτη αλλά και για τον πομπό. Ξεκίνα από σήμερα, λέγοντας «ευχαριστώ» κάθε φορά που κάποιος σου προσφέρει κάτι, ακόμη κι αν πρόκειται για τον καφέ που αγοράζεις το πρωί καθοδόν για τη δουλειά.

Άσκηση 2η: Νιώσε την ευτυχία

Κάθε πρωί που ξυπνάς προσπάθησε να σκεφτείς τρεις λόγους για τους οποίους νιώθεις ευγνώμων. Στην αρχή ίσως δυσκολευτείς αλλά ημέρα με την ημέρα η προσωπική σου λίστα θα μεγαλώνει . Κάθε τι, όσο μικρό κι αν είναι μπορεί να ενταχθεί στη λίστα σου, αρκεί να το εντοπίσεις. Δε χρειάζεται σύνθετη σκέψη, η λύση βρίσκεται στα απλά και καθημερινά, από το φιλί που σου έδωσε ο σύντροφός σου, η αγκαλιά του παιδιού σου ή το κέικ που έφτιαξε η κολλητή σου για να στο προσφέρει.

Άσκηση 3η: Κάνε το θετικό εικόνα

Σκέψου κάτι όμορφο και θετικό που συνέβη το τελευταίο εικοσιτετράωρο και οπτικοποιησέ το. Η τεχνική αυτή θα σε βοηθήσει να βιώσεις με μεγαλύτερη λεπτομέρεια τη σκηνή και θα σε πλημμυρίσει με θετικά συναισθήματα. Και σε αυτή την περίπτωση δε χρειάζεται να ψάχνεις κάτι εξεζητημένο.

Άσκηση 4η: Η άσκηση είναι ευεργετική

Προσπάθησε να βάλεις την άσκηση μέσα στην καθημερινότητά σου. Τα οφέλη της γυμναστικής και οι αγχολυτικές ιδιότητές της είναι γνωστά. Οι ενδορφίνες που εκκρίνονται κατά την άσκηση είναι «μαγικό φίλτρο» και γιατρικό για το άγχος μιας κι αυξάνουν το αίσθημα ικανοποίησης και ευφορίας. Μόλις ένα 15λεπτο αρκεί για ν΄αποκομίσεις τα οφέλη της ψυχή και σώματι. Έρευνες άλλωστε έχουν δείξει πως η εναερόβια άσκηση βελτιώνει τη γνωστική λειτουργία και ισοδυναμεί με τη λήψη αντικαταθλιπτικών…

Άσκηση 5η: Βάλε το διαλογισμό στην καθημερινότητά σου

Το βασικό είναι η εκπαίδευση του εγκεφάλου να εστιάζει στο θετικό, κάτι που απαιτεί προσπάθεια μέχρι η διαδικασία να αυτοματοποιηθεί. Σε αυτή την προσπάθεια πολύτιμος σύμμαχος είναι ο διαλογισμός και οι τεχνικές αναπνοής και συγκέντρωσης. Το μυαλό μας βομβαρδίζεται με πληροφορίες και συνεχείς απαιτήσεις. Τεχνικές χαλάρωσης και μερικά μόλις λεπτά διαλογισμού την ημέρα δίνουν στον εγκέφαλο την ευκαιρία να κάνει μια παύση για να μπορέσει να ξεκινήσει την καταγραφή των θετικών πτυχών της ζωής.