Αναζήτηση στο Goddess.gr

Πρώτη φορά μασάζ; 15 tips για να είσαι προετοιμασμένη για όλα

  • 6
  •  
  •  
  •  
    6
    Shares

Και ναι, αποφάσισες να ξεκινήσεις συνεδρίες μασάζ, αλλά κάποιες λεπτομέρειες δεν τις γνωρίζεις ακόμα και μπορεί να σε δυσκολέψουν ή να σε αγχώσουν στην πράξη. Το goddess.gr έκανε έρευνα, πολλά μασάζ και συγκέντρωσε τα 15 βασικά tips για να είσαι προετοιμασμένη για όλα από την πρώτη φορά.

1. Αν ντρέπεσαι λίγο να βγάλεις τα ρούχα σου, κάτι απόλυτα κατανοητό, σκέψου ότι οι μασέρ κάνουν ένα επάγγελμα. Βλέπουν μέχρι και 10 άτομα τη μέρα χωρίς ρούχα και είναι επαγγελματίες. Υπάρχουν πετσέτες στα επίμαχα σημεία και μπορείς να φοράς το δικό σου εσώρουχο για να νιώθεις άνετα (σίγουρα θα λαδωθεί οπότε πάρε και ένα για ρεζέρβα).

2. Μπορείς να κάνεις ένα ζεστό ντουζ πριν. Θα χαλαρώσει όλο το σώμα και θα είναι πιο έτοιμο για τη συνεδρία.

https://www.instagram.com/p/BbFLNIdFvG7/?tagged=massagequotes

3. Όσο έμπειρος και να είναι ο μασέρ, δεν είναι ο… θεός να καταλάβει πόση πίεση αντέχεις ή πότε πονάς ή πού γαργαλιέσαι. Συζήτησέ το άνετα και ειλικρινά. Δεν θα παρεξηγηθεί!

4. Όταν τελειώσει η συνεδρία είναι πιθανό να νιώθεις μια κατάπτωση ή και ένα περίεργο πιάσιμο. Είναι λογικό αφού έχουν δουλευτεί έντονα οι μύες. Αν έχεις κάνει μασάζ για κυτταρίτιδα θα πονάς λίγο και την επόμενη μέρα (και λίγες μελανιές είναι στο πρόγραμμα).

5. Κανόνισες έξοδο μετά το μασάζ; Μέγα λάθος. Καταρχάς, θα είσαι λαδωμένη, ίσως και στα μαλλιά. Έπειτα καλό θα ήταν να μην πιείς καφέ ή αλκοόλ ή ζάχαρη αμέσως μετά τη συνεδρία. Εννοείται μην κανονίσεις γυμναστήριο ή κάποια κοπιαστική εργασία. Θα χαλάσει το ζεν.

6. Κάνεις μασάζ μία φορά το…χρόνο και περιμένεις να γίνεις λαμπάδα; Δεν λειτουργεί έτσι το πράγμα. Θαύματα δεν γίνονται χωρίς επανάληψη.

7. Έφαγες 3 πιάτα φαΐ και ξάπλωσες μπρούμητα. Είναι δεδομένο ότι θα… σκάσεις. Αλλά και τελείως νηστική να είσαι, πιθανώς θα γουργουρίζει η κοιλιά σου ή να ζαλιστείς. Ένα ελαφρύ γεύμα μία με δύο ώρες πριν τη μάλαξη είναι ιδανικό για να αισθάνεσαι άνετα.

8. Πήγαινε τουαλέτα πριν ξαπλώσεις γιατί είναι κρίμα να κόψεις τη συνεδρία στη μέση (ειδικά στο λεμφικό μασάζ, που διώχνει τις τοξίνες από τον οργανισμό).

9. Αλλάζεις τους μασέρ σαν τα… μανό; Καλό θα είναι να βρεις εκείνη/εκείνον που σου ταιριάζει και να πηγαίνεις πιο συχνά εκεί. Το μασάζ είναι και ανταλλαγή ενέργειας. Αν βρεις κάποιον/α που σου πάει, μείνε.

10. Αν σιχαίνεσαι τα λάδια που χρησιμοποιούν για το μασάζ, πάρε μαζί το δικό σου. Στο φαρμακείο θα βρεις πολλά λάδια με αρώματα και συστατικά για χαλάρωση.

11. Καλό είναι να είσαι κοινωνική, αλλά μην πιάνεις την κουβέντα με την κοπέλα που σου κάνει μασάζ. Το μασάζ θα τελειώσει πριν το καταλάβεις και θα σηκωθείς με πονοκέφαλο.

12. Αν επιλέξεις full body μασάζ που περιλαμβάνει και τα δακτυλάκια των ποδιών, για να αισθάνεσαι πιο άνετα, φρόντισε το πεντικιούρ σου να είναι περιποιημένο.

13. Μην ξεχνάς να αναπνέεις αβίαστα, μην σφίγγεσαι, και αν σου βγει αυθόρμητα κάποιο βογγητό ανακούφισης μην τον κόψεις. Είναι η δική σου ώρα να «ξεφορτώσεις» κούραση και άγχος.

14. Σκέψου τι ώρα σε βολεύει να κάνεις μασάζ και βάλτο στο πρόγραμμα σαν όλες τις δραστηριότητες. Βολεύει πρωί; Ή απόγευμα μετά τη δουλειά; Μια φορά στις 20 μέρες είναι καλή για αρχή.

15. Κάνε μια έρευνα αγοράς και προτίμησε ένα ινστιτούτο που δεν είναι πολύ μακριά από το σπίτι σου. Μετά το μασάζ – αν είναι επιτυχημένο – δεν θα θέλεις να σηκωθείς!