Αναζήτηση στο Goddess.gr

Πώς θα χάσεις πόντους κάνοντας γιόγκα

  •  
  •  
  •  
  •  

Αν δεν αντέχεις στην ιδέα της αεροβικής γυμναστικής και των καρδιαγγειακών ασκήσεων, μπορείς να δοκιμάσεις τη γιόγκα. Δεν προσφέρει μόνο ηρεμία αλλά επίσης βοηθά στην απώλεια βάρους. Για να δεις βέβαια αποτελέσματα είναι σημαντικό να έχεις επιμονή και πειθαρχία ενώ όπως όλες οι σωματικές δραστηριότητες, έτσι και αυτή απαιτεί μια ελάχιστη καθημερινή ή εβδομαδιαία δέσμευση. Το Goddess.gr σου δείχνει τον τρόπο και σε πείθει να ξεκινήσεις άμεσα τη γιόγκα.

Πώς η γιόγκα σε βοηθάει να χάσεις πόντους;

Κατά την άσκηση της γιόγκα, ολόκληρο το σώμα βρίσκεται σε συνεχή κίνηση. Ωστόσο, το επίπεδο της προσπάθειας ποικίλλει ανάλογα με την άσκηση και τον τύπο της γιόγκα. Σε γενικές γραμμές, η asana βοηθά στην άσκηση όλων των μυών του σώματος ενώ κατά τη διαδικασία αυτή αυξάνεται ταυτόχρονα και η κατανάλωση ενέργειας.

Από την άλλη, έχει αποδειχτεί πως η γιόγκα βοηθάει στην πέψη, αποτρέπει από τη συσσώρευση λίπους και μειώνει τα επίπεδα του στρες και του άγχους, βασικούς υπεύθυνους παράγοντες που οδηγούν σε τσιμπολόγημα και αύξηση βάρους.

Ποιο είδος γιόγκα είναι καταλληλότερο για των απώλεια βάρους;

Παρόλο που όλα τα είδη γιόγκα είναι ευεργετικά για τη διατήρηση της καλής γραμμής, υπάρχουν κάποιες στάσεις περισσότερο αποτελεσματικές όταν ο στόχος είναι η απώλεια κιλών. Σου δείχνουμε ενδεικτικά μερικές από αυτές:

Στάση κόμπρα

Με αυτή τη στάση, το σώμα καίει το λίπος πιο γρήγορα, ειδικά στην κοιλιακή περιοχή. Βοηθά επίσης στην σύσφιξη των μηρών, των γλουτών και την εκγύμναση της πλάτης.

 

Η στάση του πολεμιστή

Όταν εκτελείς αυτή τη στάση, από τις πιο βασικές της γιόγκα, ακόμη και σε αρχάριο επίπεδο, εργάζεσαι με την ισορροπία του σώματός σου και βελτιώνεις τη στάση του κορμού. Κατά την άσκηση θα διαπιστώσεις πως αισθάνεσαι μεγαλύτερη πίεση στα πόδια, περιοχή που γυμνάζεις περισσότερο. Ταυτόχρονα, όμως γυμνάζονται εξίσου καλά και οι κοιλιακοί μύες.

 

Χαιρετισμός στον ήλιο

Αν δεν είσαι πρωτάρα στη γιόγκα, γνωρίζεις ήδη καλά πως ο χαιρετισμός στον ήλιο είναι η στάση αυτή που συνδιάζει διάφορες ασκήσεις και γυμνάζει ολόκληρο το σώμα. Πώς θα μπορούσε λοιπόν να μην είναι αποτελεσματική στην απώλεια πόντων;

 

Στάση σανίδα ή αλλιώς kumbhakasana

Βοηθά στην εξάλειψη του λίπους στην κοιλιακή χώρα και τονώνει τα χέρια, τους ώμους, την πλάτη, τους μηρούς και τους γλουτούς, γεγονός που καθιστά από τις πρώτες επιλογές.

 

Πόσο συχνά πρέπει να κάνω γιόγκα για να χάσω βάρος;

Η γιόγκα πρέπει να ασκείται όπως κάθε άλλη άσκηση αν θέλεις να δεις αποτελέσματα. Όπως και με κάθε άλλο είδος γυμναστικής, ένα 45λεπτο άσκησης κάθε φορά είναι απαραίτητο για να έχεις μια ολοκληρωμένη άσκηση για τουλάχιστον τρεις με τέσσερις ημέρες την εβδομάδα.

Επίσης σημαντικό είναι να συνοδεύεις την άσκηση με σωστή και ισορροπημένη διατροφή. Η γιόγκα θα σε βοηθήσει σε ένα βαθμό να ελέγξεις τις λιγούρες σου και την επιθυμία σου για φαγητό αλλά χρειάζεται και αυτοσυγκράτηση. Το βασικό είναι να μάθεις να αναγνωρίζεις τις πραγματικές σου ανάγκες και να καταναλώνεις τροφή μόνο όταν πραγματικά τη χρειάζεσαι χωρίς όμως να μπαίνεις στη διαδικασία της στέρησης. Μάθε περισσότερα διαβάζοντας προηγούμενο άρθρο μας: Τρως σωστά; 5 κανόνες του mindful eating για να ακολουθήσεις

Σε γενικές γραμμές, αντί να εστιάζεις σε θερμίδες, προσπάθησε να ακολουθείς ισορροπημένη διατροφή, ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές:

  • Αύξησε την κατανάλωση ωμών φρούτων και λαχανικών
  • Επίλεξε τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες και απόφυγε τις επεξεργασμένες τροφές
  • Εξάλειψε τη ζάχαρη από τη διατροφή σου και χρησιμοποίησε άλλα γλυκαντικά πιο υγιεινά όπως το μέλι ή η ζάχαρη καρύδας.
  • Μείωσε την κατανάλωση φαγητού απ΄έξω και προσπάθησε να μαγειρεύεις εσύ τα γεύματά σου.
  • Αντί να αφαιρείς λίπος από τη διατροφή σου, επίλεξε καλής ποιότητας λίπος. Λιπαρά ψάρια, ελαιόλαδο, λάδι καρύδας και ξηροί καρποί είναι μερικές καλές επιλογές.