Αναζήτηση στο Goddess.gr

Φάε με τρόπο! Tips για να βελτιώσεις την υγεία σου χωρίς δυσκολία

  • 11
  •  
  •  
  •  
    11
    Shares

Τα αγαθά κόποις κτώνται και η υγεία είναι ένα πολύτιμο αγαθό! Όμως, η δύσκολη καθημερινότητά σου μπορεί να μην σου επιτρέπει να… κοπιάσεις και να κάνεις μεγάλες αλλαγές προς ένα πιο υγιεινό μοντέλο ζωής. Για να βελτιώσεις την υγεία σου μέσα από τις τροφές που προσγειώνονται στο τραπέζι σου, δεν χρειάζονται τεράστιες θυσίες, δοκίμασε απλά και φάε με τρόπο. Διάβασε tips που θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις την υγεία σου και να δεις grande αλλαγές στον οργανισμό σου.

Περισσότερες φυτικές ίνες

Το εντερικό νευρικό μας σύστημα δεν αποκαλείται τυχαία δεύτερος εγκέφαλος και οι φυτικές ίνες είναι τα καύσιμά του. Το κλειδί για να μανατζάρεις την όρεξή σου, να διατηρήσεις την υγεία της καρδιάς σου και να έχεις χαμηλή χοληστερίνη είναι η ιδανική ημερήσια πρόσληψη φυτικών ινών. Ένα προβιοτικό συμπλήρωμα διατροφής θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις την υγεία του εντερικού σου συστήματος, κυρίως όμως θα σε βοηθήσουν φρούτα, λαχανικά και δημητριακά πλούσια σε φυτικές ίνες, όπως: σπανάκι, λαχανίδα, καρότα, φασόλια, σπόροι chia κ.αλ. Φάε μια παραπάνω σαλάτα την εβδομάδα και πασπάλισε λίγους σπόρους chia ακόμα και πάνω από την σάλτσα και τα μακαρόνια σου.

https://www.instagram.com/p/BcC2QUKFIjF/?taken-by=justsalad

Περισσότερο νερό

Έχει «μαλλιάσει η γλώσσα» των διατροφολόγων. Πίνε πιο πολύ νερό. Ο καφές και τα αναψυκτικά (έστω και light) δεν μετράνε. Τα αφεψήματα από την άλλη μπορούν να δώσουν ενυδάτωση στον οργανισμό, αλλά και πολύτιμα συστατικά. Τίλιο, χαμομήλι, φασκόμηλο, ευκάλυπτος, δίκταμο, χαμομήλι, μέντα και η λίστα είναι τεράστια. Μπορείς επίσης κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού να τα διατηρείς σε κανάτα στο ψυγείο σου και να τα πίνεις με ένα παγάκι λεμόνι ή λάιμ.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Έξυπνοι τρόποι να πίνεις πιο πολύ νερό κάθε μέρα

Πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα

Η πρωτεΐνη επιβραδύνει τον ρυθμό που το σώμα μεταβολίζει το φαγητό, και σε κρατάει χορτάτη για περισσότερη ώρα, ενώ βοηθάει στην επανόρθωση και διατήρηση των μυών αν γυμνάζεσαι εντατικά. Βάλε στη διατροφή σου κοτόπουλο και ψάρι με ωφέλιμα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, αλλά και κινόα, φασόλια και τόφου (τυρί από γάλα σόγιας).

Δευτέρα χωρίς κρέας

Διάλεξε μια μέρα την εβδομάδα και μην φας κρέας. Πάρε πρωτεΐνη από άλλες τροφές και πιες πολύ νερό. Δεν είπαμε να πεινάσεις. Σκέψου πιο δημιουργικά τη διατροφή σου εκείνη τη μέρα και δοκίμασε νέες συνταγές με φυτικές πρωτεΐνες (πχ κινόα) και φωτεινά… χρώματα σε λαχανικά. Το να τρως υγιεινά δεν χρειάζεται να είναι βαρετό.

https://www.instagram.com/p/BfvxYobhcS7/?utm_source=ig_embed

Καλά λίπη και Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

Τα Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα δεν τα συνθέτει ο οργανισμός σου και τα παίρνει από την τροφή. Λιπαρά ψάρια, φασόλια σόγιας και σπόροι chia είναι πηγές ωμέγα-3, όπως και τα ιχθυέλαια της σαρδέλας, της ρέγκας, του σολομού και της πέστροφας. Αν δεν σου αρέσει το ψάρι, μπορείς να «το ρίξεις» στα θαλασσινά, στους ξηρούς καρπούς (αμύγδαλα και καρύδια) και με μέτρο στα αυγά.

Έξυπνα σνακς

Όλοι πέφτουμε στην παγίδα των… σνακς. Μεσημέρι στη δουλειά, αργά το απόγευμα στην τηλεόραση ή μέσα στη μέση της νύχτας μπορεί να σου έρθουν οι γνωστές λιγούρες για ένα ανθυγιεινό σνακ – γλυκό ή αλμυρό. Φρόντισε τα σνακς σου να έχουν λιγότερες από 200 θερμίδες και να έχουν μια υγιεινή… νότα! Προτίμησε φρούτα, λαχανικά και ντιπ με γιαούρτι και πρόσεξε τις μπάρες πρωτεΐνης, που συχνά έχουν μπόλικες θερμίδες. Ένα σακουλάκι με ξηρούς καρπούς είναι προτιμότερο από ένα μάφιν ή ένα μπισκότο σοκολάτας.

Λιγότερη ζάχαρη

Κάθε επεξεργασμένη συσκευασμένη τροφή περιέχει ζάχαρη και το ξέρουμε. Υπάρχει όμως και «μεταμφιεσμένη» ζάχαρη σε σάλτσες, κράκερς και διάφορα είδη αρτοσκευασμάτων. Διάβασε την ετικέτα και κάνε μια προσπάθεια να μην τρως παραπάνω από 25 γραμμάρια ζάχαρη τη μέρα.

Βόλτα στο πάρκο

Αφού άλλαξες δυο πραγματάκια στη διατροφή σου τώρα αύξησε και τη σωματική σου δραστηριότητα μέσα στη μέρα, για να δεις πραγματική αλλαγή στο σώμα σου. Περπάτησε στο πάρκο, κάνε μια βόλτα με τις φίλες σου στη θάλασσα, πήγαινε το σκυλάκι σου έναν μακρινό περίπατο. Δεν θα αυξηθούν μόνο οι καύσεις του οργανισμού, θα ανέβει και η διάθεσή σου που είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη συνολική σου υγεία.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 8 tips που θα φέρουν στη ζωή σου περισσότερη ευτυχία 

 

[ajax_load_more]