Αναζήτηση στο Goddess.gr

Έξυπνοι τρόποι για να πίνεις πιο πολύ νερό κάθε μέρα

  • 28
  •  
  •  
  •  
    28
    Shares

Μήπως το τελευταίο πράγμα που σκέφτεσαι μέσα στη μέρα σου είναι το νερό; Σπάνια αισθάνεσαι να διψάς, παρά μόνο αν έχεις φάει πατατάκια μπάρμπεκιου ή … αλμυρή ζαμπονοτυρόπιτα; Το πιθανότερο είναι να μην πίνεις πολύ νερό ή όσο νερό θα έπρεπε και η αίσθηση της δίψας σου να έχει αποπροσανατολιστεί. Νιώθεις ξηρότητα στο στόμα, έχεις χαμηλή πίεση, πονοκεφάλους, ζαλάδες, ξηροδερμία και κόπωση; Πιθανώς σου λείπει νερό.

«Πιες ένα ποτήρι νερό παραπάνω» ήταν το σλόγκαν με το οποίο προέτρεπε πριν λίγα χρόνια η πρώην Πρώτη Κυρία της Αμερικής, Μισέλ Ομπάμα, τον κόσμο να βελτιώσει την υγεία του με λίγο παραπάνω νεράκι. Ακούγεται απλό, αλλά δεν είναι και τόσο.

Ήξερες ότι: Το  Νερό έχει την Παγκόσμια Ημέρα του στις 22 Μαρτίου; #worldwaterday

Πόσο νερό πρέπει να πίνεις τη μέρα; Εξαρτάται από τις δραστηριότητές σου, την εποχή, το βάρος σου και τα επίπεδα άσκησης και καταπόνησης του οργανισμού σου. Μια καλή απάντηση θα βρεις αν διαιρέσεις το βάρος σου με τον αριθμό 30. Αν για παράδειγμα είσαι 55 κιλά (διά 30) πρέπει να πίνεις 1.8 λίτρα νερό την ημέρα, ενώ αν είσαι 65 κιλά (διά 30), καλό θα ήταν να μην πίνεις λιγότερο από 2,2 λίτρα την ημέρα.

Αν δεν πλησίασες καν το επιθυμητό νούμερο διάβασε έξυπνους απλούς τρόπους για να καταφέρεις να πίνεις περισσότερο νερό, να ενυδατώσεις τον οργανισμό και να προστατέψεις την επιδερμίδα σου από την αφυδάτωση.

Βάλε φρούτα στο… παγούρι σου

Αν το νερό σου φαίνεται παντελώς άνοστο – και δίκιο έχεις – δοκίμασε να του δώσεις γεύση με φέτες από φρέσκα φρούτα (γκρέιπφρουτ, πορτοκάλι, φράουλες, λεμόνι) ή φέτες λαχανικών (αγγούρι, τζίντζερ και σέλινο) και βότανα (βασιλικό, μέντα και λεβάντα). Για να κάνεις πιο δυνατή τη γεύση, άφησε το νερό με τα φρούτα ή τον αγαπημένο σου συνδυασμό στο ψυγείο για μερικές ώρες.

https://www.instagram.com/p/BPDcI51gqs4/?taken-by=teamitumbler

Φτιάξε ευφάνταστα παγάκια

Βάλε στην κατάψυξη λεμόνι και λάιμ ή τον αγαπημένο σου χυμό να παγώσει σε παγοθήκες καρδιές και δώσε γεύση και παιχνιδιάρικη εμφάνιση στο νερό σου.

Αφού βγεις από το… μπάνιο

Συνέδεσε μια καθημερινή συνήθεια που ποτέ δεν ξεχνάς με το να «κατεβάσεις» άλλο ένα ποτήρι νερό. Για παράδειγμα μόλις βγεις από το μπάνιο, πέρνα μία και από την κουζίνα και πιες ένα ποτήρι νερό. Θα σου γίνει και αυτό μία συνήθεια.

Πριν από κάθε γεύμα

Όταν έρχεται ο σερβιτόρος να γεμίσει το ποτήρι σου με νερό, κάνε του τη χάρη και πιες το όλο. Πίνοντας ένα ποτήρι πριν από κάθε γεύμα, αυξάνεις την ημερήσια πρόσληψη σε υγρά αλλά μπορεί να χάσεις και κιλά, αφού αισθάνεσαι λίγο πιο … χορτάτη!

Περισσότερο πιπέρι

Αν σου αρέσουν τα καυτερά φαγητά και δεν σε πειράζουν πχ στο στομάχι, μπορείς να προσθέτεις λίγο κόκκινο πιπέρι στο πιάτο σου. Έτσι θα πίνεις παραπάνω νερό και θα επιταχύνεις και τον μεταβολισμό σου.

Μπουκάλι νερό – Βάλτο παντού

Το να βλέπεις το νερό παντού μέσα στο σπίτι, σε κάνει και να το θυμάσαι. Κράτα ένα μπουκάλι νερό στο γραφείο σου, δίπλα από το κρεβάτι σου ή κοντά στην τηλεόραση. Κάπου θα το πετύχεις και θα πιείς.

Ετοιμοπόλεμη στο γυμναστήριο

Το γυμναστήριο ή όποια δραστηριότητα σχετίζεται με άσκηση που δημιουργεί εφίδρωση είναι η κατάλληλη στιγμή να του δώσεις να καταλάβει. Έχε μαζί σου το λιγότερο ένα μπουκάλι.

Διάλεξε νερό αντί για αναψυκτικό

Δοκίμασε να αντικαταστήσεις τα αναψυκτικά – έστω και τα light – με ανθρακούχο φυσικό μεταλλικό νερό με μια φέτα λάιμ.

 Φάε σαλάτες πλούσιες σε νερό

Πρόσθεσε στο διαιτολόγιό σου φρούτα και λαχανικά με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, όπως αγγούρι (96% νερό), κολοκυθάκι (95% νερό), καρπούζι (92% νερό) και γκρέιπφρουτ (91% νερό).

Marinated cucumbers & chili oil. Simple and perfect.

A post shared by Flock&Fowl + FatChoy (@chefsheridansu) on

1 κοκτέιλ 1 ποτήρι νερό

Πιθανώς έχεις ακούσει αυτό το κόλπο και πίστεψέ μας λειτουργεί. Για κάθε κοκτέιλ στη βραδινή σου έξοδο, πιες και ένα ποτήρι νερό. Όχι μόνο θα ενυδατωθείς και θα αποφύγεις το hangover, αλλά θα πιείς και περισσότερα υγρά συνολικά εκείνη τη μέρα.