Αναζήτηση στο Goddess.gr

Τσάι από φλούδα μανταρινιού: Ένα φυσικό φάρμακο για την αϋπνία

  • 4
  •  
  •  
  •  
    4
    Shares

Η έλλειψη ύπνου μπορεί να προκαλέσει χρόνια κόπωση και διαταραχές στο σώμα. Προκειμένου να λειτουργεί σωστά ο οργανισμός χρειάζεται ξεκούραση και ημερήσια ανάπαυση τουλάχιστον επτά ωρών.

Ωστόσο, οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας, το άγχος και υποχρεώσεις, δεν αφήνουν περιθώριο για την αναγκαία ανάπαυση. Το Goddess.gr προσπαθεί να βρει φυσικές λύσεις και σου προτείνει τσάι από φλούδα μανταρινιού! Αν συχνά στριφογυρνάς στο κρεβάτι, μάθε πώς μπορείς να καταπολεμήσεις φυσικά την αϋπνία με αφέψημα μανταρινιού.

Τα οφέλη της φλούδας μανταρινιού

Τα εσπεριδοειδή έχουν πολλαπλά οφέλη. Από την αντιμετώπιση προβλημάτων δυσπεψίας, στρες και γαστρεντερικών προβλημάτων μέχρι τη μείωση της χοληστερόλης και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, μανταρίνια, πορτοκάλια κι άλλα εσπεριδοειδή χαρίζουν υγεία και ευεξία. Η περιεκτικότητά τους δε σε αντιοξειδωτικά βοηθούν στην καταπολέμηση της γρίπης και του κρυολογήματος αλλά και στην αντιμετώπιση των φλεγμονών, ανακουφίζοντας από πόνο και πρήξιμο.

Δεν είναι όμως οι μόνες ιδιότητές τους. Όπως έχει αποδειχτεί, η φλούδα του μανταρινιού είναι ένα φυσικό χαλαρωτικό. Παρακάτω ακολουθεί η συνταγή για ένα κλασικό γιατροσόφι.

Τσάι από φλούδα μανταρινιού: ένα φυσικό φάρμακο για την αϋπνία

Υλικά

  • Ένα φλιτζάνι νερό (250 ml)
  • 1 κουταλιά της σούπας αποξηραμένο χαμομήλι (15 g)
  • 1 κουταλιά της σούπας λεβάντας (15 g)
  • 1 κουταλιά της σούπας Βαλεριάνα (15 g)
  • Φλούδα ενός φρέσκου μανταρινιού

Παρασκευή

Βράζεις το νερό και προσθέτεις τα βότανα και τη φλούδα του μανταρινιού αφήνοντας το μείγμα να βράσει για λίγα λεπτά. Πιες το αφέψημα λίγο πριν πέσεις για ύπνο.

Τα χαλαρωτικά βότανα και η φλούδα του μανταρινιού θα σε βοηθήσουν να χαλαρώσεις και να αποβάλεις το στρες της ημέρας. Φυσικά, για να μπορέσει να επιτευχθεί αυτό χρειάζεται και προσπάθεια από εσένα. Προσπάθησε να αποβάλεις κακές συνήθειες που εντείνουν την αϋπνία όπως για παράδειγμα η χρήση ηλεκτρονικών συσκευών – κινητών, τάμπλετ κτλ – πριν τον ύπνο και να επικεντρωθείς στη χαλάρωση. Εάν αισθάνεσαι ήρεμη και χαλαρή, θα είναι πολύ πιο εύκολο να κοιμηθείς. Προσπάθησε να καθαρίσεις το μυαλό και να αποβάλεις όλες τις δυσάρεστες σκέψεις που μπορεί να προκαλέσουν άγχος και κατάθλιψη, ειδικά τη νύχτα.