Αναζήτηση στο Goddess.gr

Ωμοφαγία – Αν τα τρως όλα ωμά, θα χάσεις κιλά;

  • 7
  •  
  •  
  •  
    7
    Shares

Και μόνο που ακούς τη λέξη «ωμοφαγία» σκέφτεσαι ένα λαχταριστό χάμπουργερ; Η ωμοφαγία είναι δύσκολο σπορ, αλλά το goddess.gr σου δίνει μερικές ιδέες για να την πλησιάσεις και να βελτιώσεις τη διατροφή και την υγεία σου.

Τι είναι η ωμοφαγία

Η ωμοφαγία είναι μια παραλλαγή της χορτοφαγίας και πολλοί την αποκαλούν «διατροφή του μέλλοντος». Στην χορτοφαγία οι τροφές μαγειρεύονται, ενώ στην ωμοφαγία η διατροφή αποτελείται από ωμά τρόφιμα και φυσικά απαγορεύονται οι τροφές ζωικής προέλευσης. Όταν λέμε ‘ωμά τρόφιμα’ εννοούμε κυρίως φρούτα και λαχανικά, ξηρούς καρπούς, σπόρους, όσπρια, δημητριακά και ρίζες. Τα τρόφιμα αυτά δεν θα πρέπει να έχουν υποστεί επεξεργασία, είναι ακατέργαστα και οργανικά, δηλαδή δεν έχουν καλλιεργηθεί με φυτοφάρμακα και δεν είναι γενετικά τροποποιημένα. Και μη βιαστείς να σκεφτείς ότι είναι… βαρετή, γιατί τότε θα καταλάβουμε ότι δεν γνωρίζεις την απίστευτη ποικιλία τροφών που παίρνουμε από τη φύση.

https://www.instagram.com/p/BkGo3epHWXA/?hl=en&taken-by=rawandjuicy

Τα θετικά της ωμοφαγίας

– Η ωμοφαγία βοηθά στην καλή λειτουργία του εντερικού συστήματος και στις στομαχικές διαταραχές.

– Όσοι ακολουθούν την ωμοφαγία δηλώνουν έχασαν πιο εύκολα βάρος μιας και αισθάνονται χορτάτοι χωρίς πολλές θερμίδες. Μάλιστα, η ωμοφαγία βοήθησε στην αποτοξίνωση του οργανισμού και στην βελτίωση της κυτταρίτιδας.

– Για να επεξεργαστεί ο οργανισμός τις ζωικές τροφές και τα λιπαρά τους, κάνει έναν τιτάνιο… ενεργειακό αγώνα. Με την ωμοφαγία, ο οργανισμός χωνεύει και επεξεργάζεται τα θρεπτικά στοιχεία πιο αρμονικά.

– Όσοι ακολουθούν την ωμοφαγία ισχυρίζονται ότι σταμάτησαν να έχουν αλλεργίες, πονοκεφάλους και πόνους περιόδου.

– Αποτελεί μέρος ενός διαφορετικού τρόπου ζωής και φυσικά δεν συνάδει με «συνήθειες» όπως το τσιγάρο, το αλκοόλ και το … στρες.

– Μπορεί να εφαρμοστεί για μικρό χρονικό διάστημα όπως η νηστεία και φυσικά καλό είναι αν υπάρχει πρόβλημα υγείας να συμβουλευτείς το γιατρό σου.

https://www.instagram.com/p/Bht1HYxHgrd/?hl=en&taken-by=rawandjuicy

Πώς μπορείς να πλησιάσεις το ωμοφαγικό μοντέλο

Δεν χρειάζεται να γίνεις οπαδός της ωμοφαγίας από τη μία μέρα στην άλλη. Διάβασε τρόπους με τους οποίους μπορείς να πλησιάσεις λίγο το ωμοφαγικό μοντέλο – να έχεις οφέλη στην υγεία σου και να χάσεις κάποια κιλά:

  • Συνόδευσε κάθε γεύμα σου με φρέσκια σαλάτα εποχής ή φάε μια ωμή σαλάτα σαν κυρίως πιάτο
  • Αντί να συνοδεύσεις το πιάτο σου με τηγανιτές πατάτες ή ρύζι, συνόδευσέ το με γαρνιτούρα ωμών λαχανικών. Καρότα, ραπανάκια, kale, πιπεριές κόκκινες, κίτρινες ή πράσινες, σέλερι και αγγούρι.
  • Βάλε ελαιόλαδο ωμό. Αντί να μαγειρέψεις το φαγητό με το ελαιόλαδο, πρόσθεσέ το ωμό στο τέλος. Το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο δεν θα χάσει τα συστατικά του και θα έχεις και την πλούσια γεύση του.
  • Αντί να φας ένα τοστ για ενδιάμεσο σνακ μπορείς να φας ξηρούς καρπούς ή φρούτα.
  • Για δεκατιανό διάλεξε ένα φρέσκο φρούτο ή έναν φυσικό χυμό.