Αναζήτηση στο Goddess.gr

3 λάθη που κάνεις όταν ξεκινάς δίαιτα

  • 4
  •  
  •  
  •  
    4
    Shares

Υπάρχουν τρία κοινά λάθη που οι περισσότερες γυναίκες κάνουμε κάθε φορά που ξεκινάμε δίαιτα κι είναι αυτά που εν τέλει μπλοκάρουν τον μεταβολισμό μας και την προσπάθεια να χάσουμε κιλά. Το Goddess.gr σου υπενθυμίζει όλα όσα δεν πρέπει να κάνες και σε βοηθά να φτάσεις το στόχο σου. Μάθε ποιές είναι οι αλλαγές που οφείλεις να κάνεις από σήμερα κιόλας αν θέλεις να χάσεις κιλά.

Καταναλώνεις μόνο λάιτ προϊόντα

Μπορεί οι διαφημίσεις στην τηλεόραση να μας βομβαρδίζουν με όλα τα λάιτ προϊόντα, ωστόσο, δεν αποτελούν και την καλύτερη επιλογή. Ακόμη κι αν δεν περιέχουν ζάχαρη, περιέχουν αρκετά γλυκαντικά. Είναι πολύ καλύτερο να επιλέγεις μη επεξεργασμένα τρόφιμα σε μια προσπάθεια να τρως υγιεινά και θρεπτικά. Για παράδειγμα, αντί να αγοράσεις ένα έτοιμο χυμό, ακόμη κι αν δεν περιέχει ζάχαρη, θα ήταν προτιμότερο να στύψεις ένα με φρέσκα φρούτα που θα έχεις αγοράσει.

Δεν αφήνεις τον εαυτό σου να πει ΝΑΙ στην απόλαυση

Στο παρελθόν έχουμε κάνει λόγο στην φιλοσοφία του mindful eating. Ένας από τους κανόνες του, είναι ο ¨μη περιορισμός”. Αν κατλαήξεις να τρως μόνο τροφές που απεχθάνεσαι, σύντομα η προσπάθειά σου για απώλεια κιλών θα πέσει στο κενό. Η λογική του mindful eating είναι εντελώς αντίθετο με αυτή τη συλλογιστική. Στην πραγματικότητα, η φιλοσοφία της διατροφικής συνείδησης ορίζει πως στην πραγματικότητα το αίσθημα ενοχής για κάτι που φάγαμε οδηγεί στη συνέχεια σε υπερκατανάλωση τροφής γι΄αυτό όταν θέλεις διακαώς να φας κάτι “απαγορευμένο” κάνε το χωρίς τύψεις, αρκεί φυσικά αυτό να μη γίνεται σε καθημερινή βάση.

Νιώθεις να πεινάς αλλά δε τρως τίποτα

Άλλο ένα κοινό λάθος είναι κι αυτό. Ενώ νιώθεις το στομάχι σου να γουργουρίζει από την πείνα κρατιέσαι και προσπαθείς να απέχεις από κάθε είδους τροφής, πιστεύοντας πως με αυτόν τον τρόπο θα έχεις αποτέλεσμα. Το να είσαι σε δίαιτα ή για να ακριβολογούμε σε διατροφή, δε σημαίνει ότι πρέπει να πεινάς συνεχώς. Είναι μια πεποίθηση λανθασμένη. Σε κάθε περίπτωση, υπάρχουν αρκετές υγιεινές και ολιγοθερμιδικές τροφές για να σε κάνουν να χορτάσεις χωρίς ενοχές. Το ζήτημα δεν είναι να κόψουμε τα γεύματα ή να σταματήσουμε να τρώμε. Τέσσερα μικρά γεύματα την ημέρα, σωστή διατροφή απ΄όλες τις ομάδες τροφών και σωστές ποσότητες θα σε βοηθήσουν να χάσεις ή να διατηρήσεις το βάρος σου.