Αναζήτηση στο Goddess.gr

Ποια φρούτα να προτιμήσεις στη δίαιτα;

  • 4
  •  
  •  
  •  
    4
    Shares

Δεν είναι όλα τα φρούτα ίδια και δεν έχουν την ίδια διατροφική αξία. Το Goddess.gr σου δίνει για μια ακόμη φορά τα φώτα του και σου υποδεικνύει τις καλύτερες επιλογές για τη δίαιτα. Δες ποια φρούτα να προτιμήσεις και πώς να τα καταναλώσεις για γρήγορη απώλεια βάρους.

Μήλο: ο βασιλιάς της δίαιτας

Το μήλο κατέχει τα σκήπτρα στη δίαιτα κι αυτό διότι είναι από τα φρούτα που μας δίνουν την αίσθηση του κορεσμού χωρίς να μας φορτώνουν με θερμίδες. Πλούσιο σε πηκτίνη και φυτικές ίνες είναι το ιδανικό φρούτο για να μας κάνει να νιώθουμε χορτάτοι ενώ ψητό με κανέλα μπορεί να καταναλωθεί ως γλύκισμα δίνοντας τέλος στις λιγούρες για γλυκό.

Ναι ή όχι στο γκρέιπφρουτ;

Το γκρέιπφρουτ είναι επίσης από τις πρώτες επιλογές στη δίαιτα κι αυτό διότι χάρη στην ουσία συνεφρίνη που εμπεριέχει αυξάνει τη θερμογένεση και κατ΄επέκταση την καύση των θερμίδων. Ωστόσο, η κατανάλωσή του σε μεγάλες ποσότητες μπορεί να ερεθίσει το στομάχι, ειδικά αν κάποιος έχει ευαισθησία. Σε αυτή την περίπτωση μια καλή εναλλακτική αποτελεί το γνωστό πορτοκάλι.

Απαγορεύεται η μπανάνα στη δίαιτα;

Κανένα φρούτο δεν απαγορεύεται αλλά κάποια από αυτά, όπως για παράδειγμα η μπανάνα, χρειάζονται προσοχή στην κατανάλωση εξαιτίας του λίπους που περιέχουν και της ποσότητας των υδατανθράκων και των σακχάρων. Δε χρειάζεται όμως να την εξαλείψεις από τη διατροφή σου, απλά να περιορίσεις την κατανάλωσή της.

Φρούτο αυτούσιο ή χυμός σημειώσατε 1

Καταναλώνοντας ολόκληρο το φρούτο αφενός προσλαμβάνεις όλες τις βιταμίνες, τα μέταλλα αλλά και τις φυτικές του ίνες κι αφετέρου επιτυγχάνεται ευκολότερα το αίσθημα του κορεσμού. Κι ο χυμός αποτελεί υγιεινή επιλογή, ωστόσο, η παρασκευή του απαιτεί μεγαλύτερο αριθμό φρούτων και κατ΄ επέκταση και θερμίδων οπότε χρειάζεται προσοχή.

Φρέσκα φρούτα ή αποξηραμένα;

Η απάντηση είναι: και τα δύο. Τα φρέσκα φρούτα είναι απαραίτητα σε περιόδους δίαιτας για την πρόσληψη βιταμινών και ιχνοστοιχείων ενώ τα αποξηραμένα είναι πολύ καλή πηγή φυτικών ινών και αποτελούν μια καλή εναλλακτική αντί γλυκού. Βέβαια και σε αυτή την περίπτωση η κατανάλωσή του χρειάζεται να γίνεται με μέτρο. Από τα αποξηραμένα φρούτα, τα σκήπτρα στη δίαιτα κρατούν τα δαμάσκηνα και τα βερίκοκα.