Αναζήτηση στο Goddess.gr

Η δίαιτα του γιαουρτιού και πώς θα την ακολουθήσεις

  • 11
  •  
  •  
  •  
    11
    Shares

Θέλεις να χάσεις βάρος και ψάχνεις μια δίαιτα που δε θα σε ωθήσει στην πείνα; Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να χάσεις εύκολα λίγα κιλά είναι η διατροφή που βασίζεται στα οφέλη της κατανάλωσης γιαουρτιού. Το Goddess.gr σου δίνει όλες τις πληροφορίες για τη δίαιτα του γιαουρτιού και πώς θα την ακολουθήσεις.

Γιατί να επιλέξω τη δίαιτα του γιαουρτιού;

Υπάρχουν πολλοί καλοί λόγοι για να ακολουθήσεις τη δίαιτα αυτή αν θέλεις να χάσεις βάρος. Πρώτον, είναι μια ασφαλής μέθοδος απώλειας βάρους, χωρίς υπερβολές και με πρόσληψη τροφής που σε χορταίνει ενώ μπορεί να καταναλωθεί κάθε στιγμή της ημέρας από το πρωί μέχρι το βράδυ. Χαμηλό σε θερμίδες – ειδικά αν επιλέξεις κάποιο με χαμηλά λιπαρά – μπορεί να προστεθεί στη διατροφή με πολλούς διαφορετικούς τρόπους κάτι που το καθιστά από τις καλύτερες εναλλακτικές σνακ.

Το γιαούρτι είναι από τις πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά με πολλά οφέλη για τον οργανισμό. Εκτός από το ασβέστιο που περιέχει, είναι πηγή προβιοτικών και η κατανάλωσή του συμβάλλει στη καλή υγεία του πεπτικού συστήματος. Αποτελεί επίσης, σημαντική πηγή συμπλέγματος βιταμινών Β, ασβεστίου, μαγνησίου και αμινοξέων κάτι που το καθιστά ευεργετικό για το νευρικό σύστημα, τα οστά και το μυϊκό ιστό αλλά και το ανοσοποιητικό.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ: 5 «μαγικά» γιατροσόφια με γιαούρτι 

Πώς θα ακολουθήσεις τη δίαιτα: Τι επιτρέπεται & τι όχι;

Η δίαιτα του γιαουρτιού στηρίζεται σε ένα ισορροπημένο πλάνο γευμάτων που περιλαμβάνει αρκετές μερίδες γιαουρτιού μέσα στην ημέρα. Φυσικά, η δίαιτα αυτή καλό είναι να ακολουθείται για την απώλεια λίγων μόνο κιλών και να εφαρμόζεται για μικρό χρονικό διάστημα της τάξεως των πέντε με επτά ημερών. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου επίλεξε ολιγοθερμιδικές τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά κι απόφυγε τα λιπαρά και τη μεγάλη ποσότητα υδατανθράκων και ζάχαρης.

Παρακάτω παραθέτουμε τις επιτρεπόμενες και τις απαγορευμένες τροφές στη δίαιτα.

Τρόφιμα που επιτρέπονται

  • Λαχανικά και φρέσκα φρούτα
  • Άπαχο κρέας και ψάρι
  • Όσπρια
  • Ξηροί καρποί και σπόροι
  • Τυριά χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά

Απαγορευμένα τρόφιμα

  • Κόκκινο κρέας και λουκάνικο
  • Τηγανητά τρόφιμα και συσκευασμένα σνακ
  • Προψημένα τρόφιμα
  • Ψωμί και αρτοσκευάσματα
  • Χυμοί και αναψυκτικά με ζάχαρη
  • Ζάχαρη

Μικρές συμβουλές

  • Κατανάλωσε πέντε γεύματα την ημέρα: τρία κύρια γεύματα και δύο σνακ.
  • Πίνε άφθονο νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας: μεταξύ έξι και οκτώ ποτηριών.
  • Απόφυγε τα τηγανητά ή το ψωμί: Αντ ‘αυτού, επίλεξε ψητά, βραστά και στον ατμό.
  • Επιλέξτε γιαούρτι χωρίς λιπαρά χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

Ενδεικτικό πρόγραμμα διατροφής

Τα μενού που προτείνουμε παρακάτω για τη διατροφή γιαουρτιού είναι απλά ένα παράδειγμα. Μπορείς να διαφοροποιήσεις τα κύρια γεύματα με άλλες υγιεινές τροφές της επιλογής σου.

Επιλογές πρωινού

  • Ένα κεσεδάκι γιαούρτι, τοστ με ζαμπόν και φρούτα της επιλογής.
  • Δύο φέτες ψωμιού με μαρμελάδα (χωρίς ζάχαρη), μισό φλιτζάνι γιαούρτι και ένα μήλο.
  • Ένα φλιτζάνι τσάι, δύο φέτες ψωμί ολικής αλέσεως τοστ με αβοκάντο και  γιαούρτι.

Μεσημεριανό σνακ

  • Μισό φλιτζάνι γιαούρτι με μια χούφτα καρύδια (περίπου 20 ή 30 γραμμάρια).
  • Γιαούρτι με φρούτα.
  • Smoothie με γιαούρτι και φρούτα.

Επιλογές γεύματος

  • Ένα μπολ πράσινη σαλάτα με ντρέσινγκ γιαουρτιού και στήθος κοτόπουλου σε κύβους.
  • Φιλέτο κοτόπουλου με σος γιαουρτιού – μέσα μπορείς να βάλεις ότι λαχανικό ή αρωματικό θέλεις όπως για παράδειγμα αγγούρι με μάραθο ή κάρυ κτλ.
  • Ζυμαρικά ολικής αλέσεως με σάλτσα γιαουρτιού.

Απογευματινό σνακ

  • Ένα φλιτζάνι γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και δύο κράκερ ολικής αλέσεως.
  • Μισό μπολ φρούτα εποχής με γιαούρτι.
  • Γιαούρτι με σπόρους τσιά.

Επιλογές δείπνου

  • Ψητό ψάρι με λαχανικά στον ατμό και μια φέτα ψωμιού ολικής αλέσεως. Μπορείς να σερβίρεις με γιαούρτι.
  • Γαλλική ομελέτα με τρεις φέτες γαλοπούλας και συνοδευτικά γιαούρτι.
  • Ομελέτα με μανιτάρια και γιαούρτι.