Αναζήτηση στο Goddess.gr

Τροφές που προλαμβάνουν ιώσεις και κρυολόγημα

  • 10
  •  
  •  
  •  
    10
    Shares

Οι ιώσεις αρχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους, όπως και το κρυολόγημα. Μάθε πώς θα τα αντιμετωπίσεις από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής τους και πώς θα τα περάσεις ελαφρά δίχως να σε ρίξουν στο κρεβάτι. To Goddess.gr σου δίνει ιδέες για να θωρακίσεις τον οργανισμό σου και να τη… σκαπουλάρεις.

Tροφές γιατρικό για ίωση και κρυολόγημα

Φτιάξε κοτόσουπα

Έρευνες δείχνουν πως το πιο γνωστό «γιατροσόφι» κάνει όντως θαύματα! Η κατανάλωση κοτόσουπας έχει αποδειχτεί πως δρα θεραπευτικά, αυξάνοντας την ανοσοποιητική προστασία του οργανισμού.

Πες ναι στα εσπεριδοειδή

Η βιταμίνη C ως γνωστό ενισχύει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και παρέχει στον οργανισμό αντιοξειδωτικά συστατικά. Γκρέιπφρουτ, λεμόνι, πορτοκάλια και μανταρίνια, φρούτα πλούσια σε βιταμίνη C, θα βοηθήσουν στην άμεση αντιμετώπιση του κρυολογήματος.

Τσάι με μέλι και λεμόνι

Ο συνδιασμός τσαγιού και μελιού είναι επίσης ένα καλό γιατρικό. Και οι δύο τροφές είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, πολυφαινόλες και φλαβονοειδή κι έχουν αντιβακτηριακές και αντιμικροβιακές ιδιότητες. Αυτό καθιστά το συγκεκριμένο ρόφημα ως το ιδανικό ήδη από τη στιγμή εμφάνισης των πρώτων συμπτωμάτων. Για έξτρα προστασία ρίξε και λίγο λεμόνι μέσα στο θεραπευτικό αφέψημα.

Λαπάς ο πατροπαράδοτος

Ο λαπάς δεν κάνει καλό μόνο σε περιπτώσεις γαστρεντερίτιδας. Το παραβρασμένο ρύζι, αυτό που στην ουσία είναι ο λαπάς αποτελεί μια τροφή εύπεπτη αλλά και πλούσια σε βιταμίνη B, απαραίτητη για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Σκόρδο και μπαχαρικά

Αποτελεί το «νούμερο ένα» φυσικό αντιβιοτικό. Καλό είναι να τρώγεται ωμό ή ελαφρά μαγειρεμένο για να λάβεις τα οφέλη του. Μια καλή πρόταση είναι να το εντάξεις μέσα σε σαλάτες ή ακόμη και να το καταναλώσεις με τη μορφή σκορδαλιάς κι άλλων συνταγών με το σκόρδο κυρίαρχο και βασικό συστατικό. Αν δεν είσαι λάτρης του σκόρδου, εναλλακτικά μπορείς να δοκιμάσεις καυτερές πιπεριές τσίλι, τζίντζερ ή άλλα πικάντικα μπαχαρικά όπως το κάρυ που φημίζονται για τις αντιικές και αντιβακτηριακές τους ιδιότητες.

Εχινάκεια

Έρευνες των τελευταίων ετών έχουν αναδείξει το βότανο ως το Α και Ω για την πρόληψη των ιώσεων. Αρκετές εργαστηριακές μελέτες δείχνουν ότι η εχινάκεια περιέχει ενεργά συστατικά που ανακουφίζουν από τον πόνο και τα συμπτώματα της φλεγμονής, ενώ παράλληλα διαθέτουν ορμονική και αντιοξειδωτική δράση.

Μην ξεχνάς: Δεν είναι μόνο η διατροφή απαραίτητη για την τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος αλλά και ο ύπνος.Ο καλός ύπνος είναι από τους σημαντικότερους παράγοντες για να ανακτήσεις τις δυνάμεις σου και να τονώσεις το ανοσοποιητικό σου από τα πρώτα συμπτώματα του κρυολογήματος ή της ίωσης.