Αναζήτηση στο Goddess.gr

Αδυνάτισμα express: Τρεις απλοί τρόποι να χάσεις γρήγορα βάρος

  • 3
  •  
  •  
  •  
    3
    Shares

Υπάρχουν πολλοί μέθοδοι να χάσεις γρήγορα βάρος. Οι περισσότερες σε αφήνουν πεινασμένη και αδύναμη. Αν δεν έχεις τη σιδερένια θέληση της Wonder Woman, η πείνα θα σε κάνει να αλλάξεις σχέδια πολύ γρήγορα και να παραιτηθείς. Το καλοκαίρι πλησιάζει, όμως, και το goddess.gr θέλει να σε βρει λίγο πιο αδύνατη και πολύ πιο χαρούμενη.

Διάβασε τρεις τρόπους, που αν τους εφαρμόσεις μαζί σε πρόγραμμα θα αδυνατίσεις πιο γρήγορα και αποτελεσματικά. Θέλουμε να μειωθεί η όρεξή σου. Nα χάσεις κάποια κιλάκια χωρίς να πεθάνεις από την πείνα και τη δυστυχία. Και να αυξηθεί ο μεταβολικός ρυθμός σου. Πώς θα τα πετύχουμε αυτά;

The prettiest breakkie ❤️ #Melbourne #AcaiHeaven

A post shared by Kate Hudson (@katehudson) on

1. Κόψε τη ζάχαρη και τα άμυλα

Μείωσε ή καλύτερα κόψε τελείως τη ζάχαρη και το άμυλο, γιατί έτσι το αίσθημα της πείνας δεν θα είναι τόσο έντονο και θα καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες. Αντί να καις υδατάνθρακες για ενέργεια, το σώμα θα αρχίσει να καίει το αποθηκευμένο λίπος και θα αδυνατίσεις. Επίσης, θα μειωθούν τα επίπεδα ινσουλίνης στο αίμα και τα νεφρά θα αποβάλλουν περισσότερο νερό και νάτριο (φυσικά καλό είναι να πίνεις πολύ νερό!), με αποτέλεσμα να ξεφουσκώσεις από την κατακράτηση υγρών.

Κόβοντας τη ζάχαρη και τα άμυλα θα δεις διαφορά στο βάρος σου την πρώτη κιόλας εβδομάδα, μιας και θα τρως και λιγότερες θερμίδες. Είναι βέβαια σημαντικό να ανακαλύψεις ποιες τροφές έχουν «κρυφή» ζάχαρη και να μην τις καταναλώνεις.

https://www.instagram.com/p/Bdn-FjtgnWU/?hl=en&taken-by=sofiavergara

2. Φάε πρωτεΐνες, καλά λιπαρά και λαχανικά

Για να αδυνατίσεις, κάθε γεύμα σου (και καλό θα ήταν να μην παραλείπεις γεύματα) πρέπει να περιλαμβάνει μια πηγή πρωτεΐνης (κρέας, ψάρι, αυγά), λιπαρά και λαχανικά χαμηλών υδατανθράκων (μπρόκολο, κουνουπίδι, σπανάκι, τομάτες, λαχανίδα, μαρούλι, λάχανο, αγγούρι κλπ). Φόρτωσε το πιάτο σου με τέτοια λαχανικά (που έχουν και μπόλικες φυτικές ίνες για την καλή λειτουργία του εντερικού συστήματος) και συνόδευσε με έλαια όπως: ελαιόλαδο, λάδι καρύδας, λάδι αβοκάντο και λίγο βούτυρο. Φάε 2-3 γεύματα τη μέρα και αν πεινάς φάε και τέταρτο νωρίς το απόγευμα. Κατανάλωσε και τροφές – όπως το κεφίρ – που θα σου δώσουν προβιοτικά για την καλή υγεία του εντερικού νευρικού συστήματος.

https://www.instagram.com/p/BifUBXwBfpg/?hl=en&taken-by=adrianalima

3. Προπόνηση με βάρη τρεις φορές την εβδομάδα

Η άσκηση θα αυξήσει τον μεταβολισμό σου, θα σε βοηθήσει στο αδυνάτισμα, αλλά θα κάνει καλό και στη συνολική ψυχολογία σου. Η καλύτερη λύση είναι ένα ζέσταμα και μερικά βάρη, 3-4 φορές την εβδομάδα. Στο γυμναστήριο θα σε καθοδηγήσει ένας γυμναστής, τι σου ταιριάζει. Τα βάρη καίνε θερμίδες και εμποδίζουν τον μεταβολισμό να χαλαρώσει, κάτι που συμβαίνει όταν χάνουμε κιλά. Αν δεν προτιμάς τα βάρη, κάνε λίγη αεροβική άσκηση, περπάτημα, τρέξιμο, τζόκινγκ, ποδήλατο ή κολύμπι. Και κράτα τον οργανισμό σου ενυδατωμένο, μακριά από το άγχος.