Αναζήτηση στο Goddess.gr

8 «αθώες» συνήθειες που σου προσθέτουν κιλά

  • 10
  •  
  •  
  •  
    10
    Shares

 

]Είναι κάτι μικρές συνήθειες διατροφής που φαίνονται τόσο αθώες. Κι όμως, όταν τις εφαρμόζεις κάθε μέρα απαρέγκλιτα, μπορεί να σου κάνουν και λίγο… κακό. Μπορούν πχ να σου προσθέσουν κιλά ή να σε κάνουν να βρίσκεσαι καρφωμένη στα ίδια κιλά, ενώ κάνεις ό,τι μπορείς για να αδυνατίσεις. Το goddess.gr σου αναφέρει 8 τέτοιες συνήθειες που είναι πολύ πιθανό να τις έχεις και να μην το έχεις πάρει χαμπάρι!

Πίνεις νερό μόνο όταν διψάς

Θα μπορούσε να λειτουργήσει, αν η αίσθηση της δίψας σου ήταν ασφαλές κριτήριο. Δυστυχώς, μπορεί να χρειάζεσαι νερό ακόμα και όταν δεν αισθάνεσαι δίψα. Συχνά, μάλιστα, η πείνα είναι δίψα μεταμφιεσμένη και το αντίστροφο. Όταν λοιπόν σου λείπουν υγρά, μπορεί να βάζεις κιλά ή να μην μπορείς να χάσεις κιλά. Φρόντισε να πίνεις όσο νερό αναλογεί στο ύψος και το βάρος σου κάθε μέρα. Μπορείς να προσθέσεις κάποιο βότανο στο νερό σου ή κάποιο φρούτο και έχε στο νου σου να πίνεις ακόμα και όταν δεν διψάς.

View this post on Instagram

New moon, new beginning, new possibilities @terrivanderwerf

A post shared by Dharma Bums (@dharmabumsactive) on

Παρατρώς «υγιεινά φαγητά»

Ένα ωραίο παράδειγμα είναι το αβοκάντο, η μπανάνα και οι ξηροί καρποί. Όταν κάτι κάνει καλό στην υγεία δεν σημαίνει ότι πρέπει να το καταναλώνουμε χωρίς μέτρο. Οι τροφές αυτές έχουν και θερμίδες. Οπότε, δεν γίνεται να τρως μια σακούλα υγιεινούς ξηρούς καρπούς για βραδινό και να περιμένεις να αδυνατίσεις.

«Την πατάς» με το παραπλανητικό marketing

Αυτά τα πολυδιαφημισμένα μπισκότα χωρίς γλουτένη ή τα vegan cookies με τις «φιλικές» θερμίδες δεν σημαίνει ότι μπορούν να γίνουν πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό γεύμα κάθε μέρα! Επειδή κάποιοι το «βάφτισαν» υγιεινό, δεν σημαίνει ότι μπορείς να το τρως συνέχεια. Διάβαζε προσεκτικά τις ετικέτες και θα καταλάβεις τι σημαίνει παραπλανητικό marketing.

View this post on Instagram

Vanilla Pudding Oats by @biancazapatka ❤️ . Ingredients 75 g ground or fine oats 15 g vanilla pudding powder 500 ml vegan milk of choice 1 mashed banana or 1 grated apple or both 1-2 tbsp nut butter vanilla & cinnamon maple syrup or other sweetener Toppings: fruits, chocolate, granola, etc. Instructions Bring milk to the boil in a pot and take it off the heat. Dissolve the pudding powder in a bit of water in a small cup and then stir into the hot milk. Add oats as well and bring to the boil again while stirring. Add mashed banana, grated apple, nut butter, vanilla, cinnamon, sweetener or other ingredients of choice to taste. Put a lid on the pot and let your oatmeal swell for about 5 minutes. Finally, fill your oatmeal in a bowl and serve with toppings (here: berries & chocolate). Enjoy! #bestofvegan

A post shared by Best Of Vegan (@bestofvegan) on

Τρως ένα καφάσι φρούτα τη μέρα

Είναι υγιεινά, είναι μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής αλλά δεν μπορείς να τρως τεράστιες ποσότητες, διότι έχουν θερμίδες, υδατάνθρακες και ζάχαρη. Δύο με τρεις μερίδες τη μέρα και ανάλογα τη φυσική σου δραστηριότητα είναι μια λογική κατανάλωση.

Βάζεις πολλή κρέμα/γάλα στον καφέ

Δεν μπορείς να πιείς σκέτο τον καφέ σου και βάζεις κρέμα ή γάλα. Καλώς! Αν πίνεις τρεις-τέσσερις καφέδες τη μέρα – κάθε μέρα – καταλαβαίνεις ότι μαζεύονται οι θερμίδες.

Τρως πολύπλοκες σαλάτες

Μια πράσινη σαλάτα με δυο τρία συστατικά είναι ό,τι πρέπει για να τρως υγιεινά. Μόλις αρχίσεις να προσθέτεις κρουτόν, τυριά, καρύδια, ρόδι και dressing – όλα αυτά μαζί – κάτι αρχίζει να βαραίνει. Αβοκάντο, καλαμπόκι, τουρσί, μαγιονέζα … α, και λίγο κοτόπουλο. Μα γιατί δεν χάνω κιλά; Γιατί αυτό είναι χάμπουργκερ, όχι ελαφριά σαλάτα. Βάλε στη σαλάτα σου μία πηγή πρωτεΐνης –κοτόπουλο ή γαλοπούλα ή ψάρι – και πολλά πράσινα λαχανικά.

https://www.instagram.com/p/Bi0msXvFfIz/?taken-by=vegan

Είσαι νυχτοπούλι

Ξενυχτάς για να μελετήσεις ή για τη δουλειά ή γιατί βγαίνεις συχνά έξω με τις φίλες σου. Η έλλειψη ύπνου δημιουργεί υψηλά επίπεδα κορτιζόλης στο σώμα, γεγονός που δεν σε αφήνει να χάσεις κιλά. Άρα ο ήρεμος βαθύς ύπνος χωρίς το «ντινγκ-ντινγκ» του κινητού σου, είναι πολύ σημαντικός. Επτά με οκτώ ώρες ύπνου μπορούν να ρυθμίσουν τα επίπεδα στρες στο σώμα. Περπάτημα και διαλογισμός ή μια βόλτα στη φύση θα βοηθήσουν να έχεις την πολυπόθητη ισορροπία.

Διάβασε επίσης στο goddess.gr: Τι ακριβώς είναι ο «δημιουργικός ύπνος» και μπορεί να σε βοηθήσει να γίνεις πιο παραγωγική;

Τρως σαν τον γλάρο

Πάρε το χρόνο σου να μασήσεις την τροφή, να καταλάβεις τις γεύσεις, και μην την κατεβάζεις αμάσητη σαν τον γλάρο. Σταμάτα τουλάχιστον μια φορά στη μέση του γεύματος και σκέψου. Μήπως έχεις αρχίσει να χορταίνεις; Γιατί όταν τρως γρήγορα δεν έχεις προλάβει να καταλάβεις πότε έχεις φάει αρκετά και κάνεις υπερβολές.

Πίνεις πολλούς φυσικούς χυμούς

Είναι η εύκολη λύση για να πίνεις πιο πολλά υγρά όταν διψάς. Όμως εξαρτάται τι περιέχουν αυτοί οι χυμοί. Καταλήγεις συχνά να καταναλώνεις περισσότερα φρούτα/θερμίδες από αυτά που πρέπει μέσα στη μέρα. Άσε που σε αυτό το smoothie με φρούτα και λαχανικά συνήθως βάζεις και κατιτίς γλυκό για τη… γεύση, και αυτό σημαίνει θερμίδες.