Αναζήτηση στο Goddess.gr

7 απλοί τρόποι να κόψεις τη μανία σου για ζάχαρη

  • 3
  •  
  •  
  •  
    3
    Shares

Έχεις συνεχώς μια πελώρια λαχτάρα για γλυκό; Σε νιώθουμε. Το να κόψεις τη μανία σου για ζάχαρη (είτε για λόγους υγείας είτε για να χάσεις κιλά) είναι κάτι που εύκολα το λες, δύσκολα το κάνεις. Γιατί η ρίζα αυτής της μανίας είναι και σωματική και ψυχολογική, οπότε χρειάζεται πολλή δουλειά. Οι ειδικοί λένε ότι όσο λιγότερη ζάχαρη τρως τόσο λιγότερο θα την αποζητάς. Και αν έχεις συμπτώματα στέρησης, κάνε υπομονή δεν θα κρατήσουν παρά μερικές μέρες. Μετά θα αισθάνεσαι πιο ισορροπημένη και γεμάτη ενέργεια.

Το goddess.gr σε στηρίζει και σου δίνει μερικούς απλούς τρόπους να βγάλεις τη ζάχαρη από τη διατροφή σου.

Υγιεινές εναλλακτικές λύσεις

Το να ξυπνήσεις μια μέρα και να κόψεις τη ζάχαρη μαχαίρι είναι σπάνιο φαινόμενο. Εκτός αν έχεις τη θέληση ενός Jedi. Όμως μπορείς να δημιουργήσεις εσύ μια πιο υγιεινή εκδοχή των αγαπημένων σου γλυκών και να τα αντικαταστήσεις (για αρχή!). Για παράδειγμα μπορείς αντί για μπισκότα σοκολάτας να φτιάξεις μπισκότα με μέλι και να ρίξεις σπόρους chia και γάλα καρύδας. Ακόμα και μπάρες δημητριακών που τις έχεις φτιάξει μόνη σου ή γλυκάκια με μπανάνα είναι πιο υγιεινά, όταν σε πιάσει η μανία σου.

Ζάχαρη όχι στο σπίτι

Ξεφορτώσου όλα τα γλυκά, μπισκότα, κέικ κλπ. Μην φέρνεις και μην επιτρέπεις να σου φέρνουν γλυκάκια και παγωτά στο σπίτι. Ούτε αναψυκτικά και χυμούς νέκταρ. Και όταν βγαίνεις έξω φρόντισε να μην πεινάς πολύ και να έχεις πιεί αρκετό νερό.  Αν αισθάνεσαι ότι μετά το φαγητό θα θελήσεις οπωσδήποτε γλυκό, πάρε μαζί σου αυτά που έχεις φτιάξει εσύ!

Great cookie blossoms this year 🍪🌸 (📷:@simply_ddl)

A post shared by CHIP NYC (@chipnewyorkcity) on

Έχεις αφυδατωθεί;

Όταν έχεις μια χρόνια οριακή αφυδάτωση, ο εγκέφαλος πολλές φορές μπερδεύει τα σήματα πείνας με τα σήματα δίψας. Εκεί κάπου τα πράγματα στραβώνουν και τρως ενώ διψάς. Πίνε αρκετό νερό μέσα στη μέρα γιατί με αυτό τον τρόπο έχεις μεγαλύτερη πιθανότητα να μη σε πιάσει η μανία να φας ό,τι γλυκό υπάρχει.

Πάρε προβιοτικά

Μήπως ζητάς συνέχεια γλυκά γιατί έχει αποσυντονιστεί το εντερικό νευρικό σου σύστημα; Μήπως μη φιλικά βακτήρια έχουν στρατοπεδεύσει στο έντερό σου; Αν αποφεύγεις την επεξεργασμένη ζάχαρη, η χλωρίδα του εντέρου θα επανέλθει. Μέχρι τότε καλό θα ήταν να καταναλώνεις τροφές πλούσιες σε προβιοτικά πχ κεφίρ και γιαούρτι, ή να πάρεις ένα καλό συμπλήρωμα διατροφής από το φαρμακείο.

Φάε πρωινό με καλά λιπαρά και πρωτεΐνες

Πολλές λιγούρες για γλυκό οφείλονται στο γεγονός ότι δεν παίρνεις υψηλής ποιότητας λίπη και πρωτεΐνες. Σπόροι chia, αμύγδαλα, καρύδια, αβοκάντο, λάδι καρύδας και ελαιόλαδο θα αποσπάσουν την… προσοχή σου από τα μπισκότα σοκολάτας.  Μην παραλείπεις γεύματα.

https://www.instagram.com/p/BfExnDqh5-K/?tagged=chiaseads

Αντιμετώπισε το στρες σου

Ένας από τους βασικούς λόγους για να έχεις λιγούρες είναι το … στρες. Πολλοί δεν συνειδητοποιούμε ότι είμαστε στρεσαρισμένοι και ότι ο λόγος που θέλουμε να «τσακίσουμε» ένα κεσέ παγωτό είναι το άγχος μας. Κάποιο επίπεδο στρες είναι φυσιολογικό υπό τις συνθήκες στις οποίες ζούμε. Το χρόνιο στρες όμως δημιουργεί πολλά προβλήματα. Ένα βασικός τρόπος αντιμετώπισης είναι η συστηματική άσκηση και η επαφή με τη φύση. Βάλε όρια στις υποχρεώσεις της δουλειάς που… δεν τελειώνουν ποτέ και δοκίμασε να κάνεις διαλογισμό. Φέρνοντας γενική ισορροπία στο σύστημά σου θα αποκτήσεις και έλεγχο πάνω στη… λιγούρα.

Δεν πειράζει κι αν… ξανακύλησες! Δεν είναι αμαρτία

Μην είσαι αμείλικτη με τον εαυτό σου και μην αυτομαστιγώνεσαι. Το να κόψεις τη ζάχαρη δεν είναι κάτι εύκολο, ούτε γίνεται σε μια μέρα. Και δεν πρόκειται για καμιά αμαρτία, που θα σε στείλει στην κόλαση! Μάθε πώς να τρως πιο σωστά, να γυμνάζεσαι και να φροντίζεις το ψυχικό σου τοπίο, αντιδρώντας με κατανόηση στους άλλους και στον εαυτό σου. Εφάρμοσε και το mindful eating – θα σε βοηθήσει στον τίμιο αγώνα σου κατά της ζάχαρης.